Job expirat
- Supervizeaza compartimentul administrativ;
- Analizeaza si negociaza ofertele de achizitii;
- Asigura realizarea si implementarea cerintelor legale pentru buna functionare a companiei;
- Controlor al calitatii (serviciilor oferite, achizitiilor etc.);
- Verifica starea de conformitate a parcului auto din dotare;
- Stabileste relatii bune cu furnizorii pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale;
- Prospecteaza piata de profil si a conditiilor de achizitii in vederea optimizarii continue a stocurilor;
- Raspunde pentru calitatea negocierii contractelor;
- Raspunde pentru calitatea activitatii personalului aflat in subordine si pentru fluxul operational;
- Intocmeste rapoartele de activitate si raporteaza sefului direct.
- Studii superioare;
- Experienta: minim 3 ani experienta in domeniu / pe un post similar;
- Spirit organizatoric (echipa din subordine:100);
- Cunostinte tehnice (mecanica) + economice;
- Engleza (avansat);
- Cuno¿tin¿e avansate operare PC;
- Abilitati de comunicare, negociere + tehnici de vanzare;
- Capacitate empatica si de mediere.
- Pachet salarial motivant
- Mediu de lucru dinamic si placut
Avand deschise peste 6.000 de birouri in 67 de tari ale lumii, Adecco este liderul mondial in domeniul resurselor umane ce ofera servicii de selectare, recrutare, plasare si gestiune de personal temporar sau permanent.
IASI: Cladirea de birouri Granit, et. 7
Bld. Socola 206A - 208, Iasi
Tel: 0232/206 120; 0332/411 805
Fax: 0232/206 110;
E-mail: iasi@adecco.ro
Sedii din tara: Arad, Bucuresti, Cluj, Iasi, Oradea, Pitesti, Ploiesti, Sibiu, Timisoara.