Customer support

IG Watteeuw Romania - Iasi

07-05-2015 | EXPIRA LA 07-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- comunicare cu clientii asignati
- preluarea comenzilor si traducerea acestora in sistemul informatic
- confirmarea si urmarirea comenzilor pana la livrare
- receptia reclamatiilor si urmarirea solutionarii prin facilitarea contactului cu specialistii in domeniu
- urmarirea nivelului stocurilor si a indicatorilor de performanta pentru clientii asignati
- raportarea interna si externa a KPI-urilor
- Participarea in sedintele interne & externe cu clientii asignati


CERINTE

- Studii universitare, preferabil tehnice
- Limba engleza - nivel excelent / native
- cunosterea avansata a pachetului Office, in special Microsoft Excel
Constituie avantaj:
- Rezistenta la stress
- abilitatea de lucru in echipa si usurinta in comunicare
- orientare spre client si rezultate
- cunostinte negociere
- cunosterea limbii germane si/sau flamande
- cunostinte process manufacturare roti dintate
- experienta anterioara in serviciul client B2B


BENEFICII OFERITE

pachet salariat & bonusuri


DESCRIEREA FIRMEI

Watteeuw ofera solutii individualizate pentru roti dintate si componente pentru a imbunatati si consolida activitatea OEM-urilor, liderilor in productia de cutii de viteza si a pietei de piese de schimb.

Clientii nostri se pot baza pe produse de cea mai buna calitate, customer service individual, support pentru cercetare si dezvoltare si nu in ultimul rand integrare logistica in lantul de aprovizionare specific.