Customer Care with English/Romanian

Academia Britanica de Afaceri si Comunicare

21-11-2015 | EXPIRA LA 21-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

IMPORTANT: Postul este full-time si se adreseaza candidatilor cu CEL PUTIN 1 AN DE EXPERIENTA PE CUSTOMER SERVICE IN LIMBA ENGLEZA.

Activitatea se va desfasura pentru clientii din Romania.
Din Martie se trece la activitatea in limba engleza.

Ce vei face?
Asistenta Clienti: vei oferi asistenta prin email, live chat si telefon unde vei furniza informatii despre contul de cursant sau despre produsele si serviciile firmei. Avem proceduri, scenarii de abordare clienti si modele de raspunsuri scrise incat de fiecare data sa iti fie foarte usor sa oferi raspunsul cel mai potrivit.

Operatiuni: realizezi operatiuni in conturile clientilor, gestionezi situatia cursurilor, platile si aloci servicii.

Raportari: aici realizezi raportari simple unde e nevoie doar de atentie si abilitatea de a lucra cu cifrele.

Diferenta intre noi si un call-center este ca noi nu lucram pentru alte companii, nu avem targeturi imposibil de atins deoarece este un post din cadrul serviciului de relatii cu clientii.


Important: Operatiunile si activitatile cerute de acest job prezinta un grad redus de dificultate, insa punem accent pe viteza de lucru si acuratete.

Cel mai important: cautam persoane pasionate de internet si comunicare, care isi doresc o cariera in acest domeniu si care apreciaza si folosesc sansele de dezvoltare care li se ofera.

De cand poti incepe?
Dorim sa incepi pe 02 Decembrie insa in functie de situatie vom stabili impreuna.


CERINTE

Acest post include 2 tipuri de activitati: Asistenta Clienti si Operatiuni Clienti.

Cerinte:
• experienta in relatiile cu clientii/customer service/call center in limba engleza;
• sa poti purta o conversatie fluenta si naturala in limba engleza;
• engleza – minim nivel mediu;
• operare word, excel, internet;
• atitudine prietenoasa, empatica si deschisa in comunicarea cu clientii;
• atentie la detalii pentru ca este important sa oferim clientilor nostri cele mai bune servicii;
• munca de birou si relatiile cu clientii (telefonic si prin email) sa faca parte din abilitatile tale.


BENEFICII OFERITE

Ce iti oferim?
• Salariu fix in primele 3 luni + program de bonusuri. Dupa primele 3 luni salariul va crestere corespunzator in urma performantelor obtinute.
• In plus fata de programul de bonusuri lunare, alte bonusuri oferite sunt decontarea transportului si servicii medicale;
• Dupa primele 6 luni, acces la programul de gamification & incentives cu premii pentru indicatorii de performanta atinsi;
• Programul de lucru 8 ORE, in primele 3 luni 08:30 – 17:15 cu pauza de masa 1 ora. Programul incepand cu luna Martie va fi tot de 8 ORE si poate incepe de la ora 10 sau 12, urmand sa il stabilim impreuna la momentul respectiv;
• Acces la Specialist Consiliere Cariera pentru dezvoltarea abilitatilor profesionale pe termen lung;
• Acces GRATUIT la cursurile si programele de perfectionare organizate de firma.

La incadrare urmezi programul complet de training si formare pentru customer service.


DESCRIEREA FIRMEI

Cursuri Online in domeniul: Marketing, Resurse Umane, Management, Relatii Publice, Jurnalism, Copywriting, Dezvoltare Personala, Limbi Straine in Romania si Statele Unite.