Consultant relatii clienti - Limba italiana

Xerox

26-01-2016 | EXPIRA LA 25-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Gestionarea cerințelor clienților în apelurile inbound
• Furnizarea de informații asupra produselor și serviciilor
• Gestionarea și rezolvarea apelurilor cu caracter de reclamație
• Gestionarea apelurilor de asistență pentru probleme de internet/voce
• Gestionarea mai multor activități în același timp ( accesarea softurilor specifice și completarea de date în timpul conversației cu clientul)


CERINTE

Esti in cautarea unui loc de munca, unde flexibilitatea este cuvantul cheie?
Compania Xerox este in cautare de candidati dornici de a prelua un rol de Consultant relatii clienti - Limba italiana.

Cerinte:

• Bune abilități de comunicare în limba italiană
• Capacitatea de a asimila informații într-un timp scurt
• Persoană analitică și orientată spre atingerea rezultatelor
• Capacitatea de a interacționa cu clienții
• Capacitatea de gestiune a obiecțiilor
• Capacitatea de a se adapta usor intr-un mediu competitiv
• Rezistență la stres
• Atitudine pozitiva
• Cunoștiinte de utilizare a PC-ului
• Experiența in domeniu reprezintă un avantaj


BENEFICII OFERITE

• Pachet salarial motivant
• Bonuri de masă
• Asigurare de viață și abonament medical privat
• Flexibilitate in alegerea normei de lucru
• Sistem de bonusare corelat cu rezultatele
• Sistem de evaluare periodică pe baza performanțelor
• Formare inițială și formare continuă
• Posibilitatea de dezvoltare a carierei prin acces la oportunități interne, formare periodică, feedback și coaching din partea responsabililor direcți
• Desfășurarea activității într-o echipă tânără și profesionistă


DESCRIEREA FIRMEI

With sales approaching $23 billion, Xerox (NYSE: XRX) is the world’s leading enterprise for business process and document management. Its technology, expertise and services enable workplaces – from small businesses to large global enterprises – to simplify the way work gets done so they operate more effectively and focus more on what matters most: their real business. Headquartered in Norwalk, Conn., Xerox offers business process outsourcing and IT outsourcing services, including data processing, healthcare solutions, HR benefits management, finance support, transportation solutions, and customer relationship management services for commercial and government organizations worldwide. The company also provides extensive leading-edge document technology, services, software and genuine Xerox supplies for graphic communication and office printing environments of any size. The 140,000 people of Xerox serve clients in more than 160 countries.