Job expirat
CANDIDATUL IDEAL
- Abilitati de comunicare, spirit de echipa, dinamism,
auto-motivare, persuasiune
- Abilitati de gestionare a contactelor / relatiilor comerciale, atitudine pozitiva orientata catre client
- Cunostinte operare PC
- Cunostinte de limba italiana - nivel avansat
CONSTITUIE AVANTAJ:
- Experienta anterioara de lucru in aria serviciilor de Contact Center
- Disponibilitatea de a lucra in intervalul orar de seara
- Cunoasterea altor limbi straine - nivel mediu / avansat
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
- Posibilitatea de dezvoltare profesionala / acces la oportunitatile interne
- Pachet beneficii atractiv
- Programe de training periodice si specifice fiecarei campanii
- Program de lucru flexibil: full time sau part time - Echipa proactiva, tanara si dinamica
New Call Concept ofera companiilor interesate sa isi extinda propriiile afaceri, servicii multilingve asociate activitatilor de Contact Center (Outbound si Inbound) si Back-Office ( Data Entry), specializate in gestionarea si consolidarea relatiilor cu clientii si partenerii, atat la nivel international cat si national.