Consultant in management

TQM MANAGEMENT SRL

20-09-2017 | EXPIRA LA 22-09-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati specifice:
• Cunoasterea legislatiei si normelor in domeniu specifice programelor de finantare gestionate la nivel national si informarea superiorilor despre eventualele modificari intervenite
• Identificarea surselor de finantare pentru clientii publici si privati
• Evaluarea eligibilitati clientilor, a ideilor de proiect si a sanselor de finantare
• Intocmirea propunerilor de solutii pentru indeplinirea criteriilor de eligibilitate
• Intocmirea documentatiilor specifice elaborarii dosarului Cererii de finantare
• Intocmire Plan de afaceri/Studiu de fezabilitate – beneficiari privati
• Intocmirea documentatiilor specifice implementarii proiectelor
• Verificarea conformitatii documentelor transmise de catre beneficiari si consilierea acestora
• Asigurarea consilierii clientilor in relatia acestora cu autoritatea finantatoare/de management/terții prestatori de servicii


CERINTE

Candidatul ideal
• sa fie absolvent/a de studii superioare conexe domeniului (economice, juridice, umane, administratie, tehnice, financiar-contabil, etc.)
• sa detina cunostinte avansate ale pachetului Office (minim: word, excel)
• sa manifeste profesionalism, respect si seriozitate in relatia cu superiorii, colegii si clientii firmei
• sa respecte Regulamentul de Ordine Interioară, politica referitoare la Managementul Calității și Fișa postului
• sa trateze cu promptitudine solicitarile venite din partea conducerii pentru indeplinirea sarcinilor conform fisei postului;
• sa fie punctual, cinstit, disciplinat, civilizat si corect fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte regulile de SU si PSI la locul de munca.


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
1. Salariu motivant, negociat ca urmare a interviului cu posibilitate de crestere in functie de performante
2. Prime semnificative
3. Contract pe perioada determinata sau nedeterminata
4. Posibilitate de avansare
5. Cursuri de formare/perfectionare
6. Lucrul cu profesionisti din diverse domenii


DESCRIEREA FIRMEI

Compania noastra este infiintata din anul 2011 si are ca obiecte de activitate prestarea serviciilor de consultanță în management privind elaborarea si implementarea proiectelor cu finantare nerambursabila (fonduri europene, guvernamentale, etc.) atat pentru persoane juridice cat si pentru cele publice (comune, municipii din regiunea de nord-est, centru, vest si sud a tarii), consultanță în achizitii publice, expertizare tehnică drumuri, proiectare drumuri, străzi, construcții civile și edilitare, elaborare Strategii de dezvoltare locală, etc.
Posturile disponibile în aceasta perioada sunt cele de Responsabil Achizitii Publice si Consultant în Management.