Job suspendat de catre administratorul site-ului
Responsabilitati:
- contribuie la cresterea portofoliului de clienti prin promovarea si vanzarea serviciilor companiei atat la birou, cat si la sediul clientilor
- identifica nevoile clientilor si ofera cele mai bune solutii
- proceseaza si gestioneaza cu maxima atentie documentele
- dezvolta relatii bazate pe incredere si credibilitate cu clientii
- ofera consultanta post vanzare
- identifica noi oportunitati si realizeaza planuri de actiune specifice
- absolvent studii superioare (obligatoriu)
- aptitudini deosebite in ceea ce priveşte comunicarea si prezentarea, verbala si in scris
- aptitudini de vanzare si negociere
- aptitudini in ceea ce priveşte planificarea timpului si abilitatea de a desfasura mai multe activitati simultan
- poate sustine prezentari in fata unui grup mare
- cunoştinte de limba engleza
- operare Word, Excel, Power Point si Outlook
- responsabilitate, atitudine pozitiva, gandire logica, putere de concentrare pe obiectiv si scop, initiativa, dinamism
- motivat de performanta si rezultate
- pachet salarial motivant: salariu fix, comisioane si bonusuri, traininguri de produse si abilitati de vanzare, plan de cariera.