Consultant accesare fonduri europene si implementare proiecte europene

SC CREATIV CONSULT SRL

23-05-2014 | EXPIRA LA 22-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Accesare fonduri nerambursabile:
- Identifica oportunitatile de finantare nerambursabila potrivite clientilor companiei;
- Verifica criteriile de eligibilitate in functie de profilul beneficiarului si conditiile specifice ale programului de finantare;
- Consiliaza beneficiarii si partenerii/furnizorii acestuia in vederea emiterii/obtinerii documentelor necesare intocmirii dosarelor de finantare;
- Intocmeste documentatiile specifice in vederea obtinerii finantarii nerambursabile precum: plan de afaceri, cereri de finantare, alte documente prevazute in ghidul solicitantului;
- Realizeaza activitati specifice evaluarii si contractarii proiectelor: intocmirea si verificarea cererilor de clarificari, vizite de lucru la sediile beneficiarilor/ finantatorilor/ alte institutii.

Implementare proiecte:
- Asigura managementul implementarii proiectului (planificare, organizare, monitorizare si control);
- Asigura comunicarea si managementul relatiilor cu beneficiarul si institutiile finantatoare;
- Consilierea beneficiarului si a partenerilor acestuia in organizarea si realizarea procedurilor de achizitie si rambursare a cheltuielilor;
- Intocmirea dosarelor de achizitie/plata/rambursare precum si a altor documente specifice implementarii proiectului precum notificari, rapoarte, acte aditionale.


CERINTE

- Implicat in implementarea a cel putin 2 proiecte finantate din fonduri nerambursabile;
- Experienta specifica minim 1 an in domeniul proiectelor cu finantare europeana;
- Experienta generala in proiecte finantate prin POR, POS CCE, PNDR sau POS DRU;
- Experienta in realizarea dosarelor de achizitii/cererilor de rambursare/rapoartelor de progres;
- Studii superioare economice, juridice sau agronomice;
- Cunostinte de limba engleza - scris, citit, vorbit (constituie avantaj);
- Carnet de conducere categoria B (constituie avantaj).


BENEFICII OFERITE

- Sistemul de salarizare va fi negociat la interviu, in functie de experienta si pregatirea candidatului;
- Lucrul intr-o echipa placuta si competitiva;
- Disponibilitatea firmei de a investi in invatarea si dezvoltarea profesionala;
- Exista masina companiei la dispozitie.


DESCRIEREA FIRMEI

CREATIV CONSULT este o societate in continua dezvoltare, care ofera clientilor sai servicii complete de consultanta si servicii în urmatoarele domenii de activitate: accesarea fondurilor europene, implementarea si managementul proiectelor, contabilitate, finante, fiscalitate, gestiunea si administrarea dosarelor de personal, salarizare, resurse umane, audit, expertize financiare.

CREATIV CONSULT SRL este membra a prestigioaselor organizatii profesionale Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania, Camera Auditorilor Financiari din Romania si Centrul de Idei si Solutii Financiare. Acest statut împreuna cu experienta si pregatirea angajatilor nostri precum si a portofoliului de clienti cu care ne mandrim, confera garantia calitatii serviciilor noastre.

SC CREATIV CONSULT va propune sa va alaturati echipei sale de consultanti in domeniul fondurilor europene, in unul din cele trei posturi scoase la concurs. Posturile vor avea un caracter predominant pe accesare sau pe implementare si specifice pe tipuri de programe (POR, POS CCE, PNDR, POS DRU), in functie de experienta si profilul viitorului angajat.