Asistent Resurse Umane

SC Contact Line SRL

24-01-2006 | EXPIRA LA 23-02-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Gestionarea bazei de date a angajatilor, in format electronic

- Colectarea cererilor de recrutare venite din interior

- Stabilirea profilului candidatului si formularea anuntului de recrutare pentru posturile vacante

- Realizarea procesului de selectie initiala a candidatilor eligibili, aplicand procedurile existente

- Participarea la campaniile de recrutare si selectie

- Participarea la selectia finala impreună cu seful de departament

- Organizarea activitatilor administrative referitoare la selectare si asigurarea inregistrarii tuturor informatiilor relevante legate de candidati in baza de date

- Alte activitati legate de planificarea si organizarea departamentului resurse umane


CERINTE

- Absolvent(a) de studii superioare (preferabil Psihologie)

- Experienta anterioara pe o pozitie similara de cel putin 1 an

- Cunostinte de limba engleza si/sau italiana

- Cunostinte bune de operare PC

- Abilitati de comunicare si de relationare inter-umana de nivel ridicat

- Capacitate de organizare a activitatii

- Experienta in administrarea de personal

- Cunostinte de legislatia muncii

- Rezistenta la lucrul sub presiune

- Spirit de initiativa


BENEFICII OFERITE

- Mediu de lucru specific unei companii multinationale

- Conditii de munca excelente, echipamente de ultima ora

- Salariu competitiv

- Bonusuri si premii in functie de rezultate

- Oportunitati de dezvoltare a carierei


DESCRIEREA FIRMEI

Contact Line (www.contactline.ro), una din cele mai moderne companii specializate in activitati de call-center din Romania, cu o experienta de peste 5 ani pe piata internationala, ofera servicii personalizate clientilor din diferite domenii de activitate: financiar-bancar, telecomunica¿ii, IT, bunuri de consum, resellers etc.

Contact Line este o companie in continua dezvoltare, astfel incat, in anul 2005, a inregistrat o crestere de peste 300%. În prezent, numarul operatorilor depaseste 300 persoane, Contact Line avand o prezentana¿ionala în trei sedii operative: Iasi, Cluj, Oradea.

Contact Line ofera servicii profesionale pentru gestionarea s consolidarea relatiilor cu clien¿ii: telemarketing (campanii pentru atragerea, fidelizarea si reactivarea clientilor), cercetari de piata, sondaje electorale, stabilirea întâlnirilor de afaceri, gestionarea numerelor verzi, infoline pentru produse si servicii, asistenta tehnica de specialitate, asistenta pre/post vanzare, back office, solutii de call center la cheie.

Misiunea noastra este accea de a veni în sprijinul partenerilor nostri de afaceri din Europa, oferind solutii IT complete si personalizate, integrate cu servicii de call center.
Datorita activitatii sale în continua crestere, Contact Line doreste sa-si completeze echipa cu noi profesionisti pentru sediul din Iasi. Puteti aplica direct la adresa de email: mihaela.bejenaru@contactline.ro sau fax: 0232-206317. Informatii la tel: 0741-082242.