Job expirat
- desfasoara activitati de secretariat(e-mailuri, corespondenta, rapoarte,elaborare si redactare de documentele si situatiile cerute de management);
- asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
- pregateste si incheie antecontracte de vanzare - cumparare;
- comunica cu autoritatile in domeniu (cadastristi, juristi, notari);
- ofera consultanta pe credite
- cunostinte aprofundate PC, EXCEL,internet;
- bune abilitati de comunicare si organizare;
- disponibilitate la program prelungit
- cunoastinte avansate de limba engleza
- capacitate buna de lucru sub stres
Pachet salarial motivant
Fidelia Casa este o echipa in continua dezvoltare. Membrii echipei sunt dedicati valorilor fundamentale ale firmei: respectul fata de client, performanta prin munca in echipa, incredere, dezvoltare profesionala si responsabilitate, toate reflectandu-se in servicii de inalta calitate.
Cautam sa largim echipa cu oameni de actiune, profesionisti, dornici sa-si insuseasca valorile noastre si sa ofere clientilor profesionalism si calitate.
Alatura-te celor mai buni!