Asistent manager

Fidelia Casa

20-06-2010 | EXPIRA LA 26-06-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- desfasoara activitati de secretariat(e-mailuri, corespondenta, rapoarte,elaborare si redactare de documentele si situatiile cerute de management);
- asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
- pregateste si incheie antecontracte de vanzare - cumparare;
- comunica cu autoritatile in domeniu (cadastristi, juristi, notari);
- ofera consultanta pe credite


CERINTE

- cunostinte aprofundate PC, EXCEL,internet;
- bune abilitati de comunicare si organizare;
- disponibilitate la program prelungit
- cunoastinte avansate de limba engleza
- capacitate buna de lucru sub stres


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant


DESCRIEREA FIRMEI

Cariere
Ce-ti putem oferi tie, ca angajat...
Fidelia Casa este o echipa in continua dezvoltare. Membrii echipei s-au identificat cu obiectivele companiei si sunt dedicati valorilor fundamentale ale firmei: respectul fata de client, performanta prin munca in echipa, transparenta informatiei si a actiunii, demnitate, initiativa si puterea de a invinge, toate reflectandu-se in servicii de inalta calitate.

Am fi incantati sa largim echipa cu oameni de actiune, profesionisti, dornici sa-si dezvolte abilitatile de comunicare si negociere.

De aceea, pentru "un pas in viata" exista Fidelia.
Succesul tau poate incepe aici!