Job expirat
- desfasoara activitati de secretariat(e-mailuri, corespondenta, rapoarte,elaborare si redactare de documentele si situatiile cerute de management);
- asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
- pregateste si incheie antecontracte de vanzare - cumparare;
- comunica cu autoritatile in domeniu (cadastristi, juristi, notari);
- ofera consultanta pe credite
- cunostinte aprofundate PC, EXCEL,internet;
- bune abilitati de comunicare si organizare;
- disponibilitate la program prelungit
- cunoastinte avansate de limba engleza
- capacitate buna de lucru sub stres
Pachet salarial motivant
Cariere
Ce-ti putem oferi tie, ca angajat...
Fidelia Casa este o echipa in continua dezvoltare. Membrii echipei s-au identificat cu obiectivele companiei si sunt dedicati valorilor fundamentale ale firmei: respectul fata de client, performanta prin munca in echipa, transparenta informatiei si a actiunii, demnitate, initiativa si puterea de a invinge, toate reflectandu-se in servicii de inalta calitate.
Am fi incantati sa largim echipa cu oameni de actiune, profesionisti, dornici sa-si dezvolte abilitatile de comunicare si negociere.
De aceea, pentru "un pas in viata" exista Fidelia.
Succesul tau poate incepe aici!