Job expirat
- gestionarea si elaborarea corespondentei de afaceri (fax, email, tel);
- preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora catre persoanele solicitate;
- inregistrarea, gestionarea si arhivarea documentelor interne
- cunoasterea activitatii firmei si oferirea de suport clientilor;
- tehnoredactare documente;
- stabilirea intalnirilor, rezervari, agenda.
- Cunoasterea unei limbi straine
- Abilitati de comunicare, planificare, organizare, atentie la detalii
- Cunostinte bune de operare calculator (Ms Office);
- Birotica constituie un avantaj;
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare-atat cu clientii, cat si cu colegii.
- Pachet salarial atractiv;
- Mediu de lucru modern, echipa de lucru tanara, dinamica, determinata, in dezvoltare;
Vektor Real Estate este o companie romano-franceza care ofera servicii imobiliare complete la standarde europene.
Activitatea firmei noastre se adreseaza persoanelor fizice si juridice, carora le acordam consultanta si asistenta in tranzactiile de imobile, identificarea surselor de finantare si intocmirea dosarelor de finantare pentru achizitii si investitii imobiliare, lucrari de topografie si cadastru, solutii de property si management pentru societati comerciale si asociatii, precum si alte pachete de servicii.