Asistent departament

UPC Romania

26-10-2012 | EXPIRA LA 25-11-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati principale

Asigura activitatea de raportare pentru departamentul Tehnic.
Realizeaza analizele si raportarile recurente precum si alte tipuri de analize solicitate de catre managementul companiei.
Preia apelurile telefonice si/sau mesajele si le directioneaza corect, complet si in timp catre persoanele interesate.
Primeste vizitatorii si ii indreapta catre salile de sedinte.
Completeaza registrul de vizitatori cu datele persoanelor aflate in vizita.
Furnizeaza informatii generale despre serviciile companiei.
Raspunde solicitarilor primite cu amabilitate si profesionalism.
gestioneaza eficient fluxul de corespondenta (prin fax, posta, email etc) pentru intregul departament.
Indosariaza si arhiveaza documentele de corespondenta.
Completeaza Registrul Intrari-Iesiri a documentelor, conform legii.
Ofera suport pentru activitatea de Resurse Umane pe plan local: carnete de munca, certificate, documente de transport, cereri de concediu, tichete de masa, evidenta si programarea vizitelor medicale regulate.
Intocmeste si revizuieste documentele, ofera suport superiorilor in redactarea solicitarilor, rapoartelor (caf, prf, invoices, po).
Ofera sprijin in organizarea sedintelor de securitate in munca si situatii de urgenta; centralizeaza documentele.
Mentine si raspunde de arhiva cu documente de functionare, arhiva cu contractele cu diversi furnizori etc.
Realizeaza prezentari de caz si alte materiale, la solicitarile managementului.
Se implica activ in activitati de monitorizare a nivelului de satisfactie a clientilor companiei (verificari, sondaje telefonice).
Coordoneaza eficient activitatea de aprovizionare cu materiale de protocol si birotica.
Suport logistic pentru organizarea cursurilor de instruire.


CERINTE

Cerinte specifice de post

Studii superioare finalizate (studiile intr-unul din domeniile financiar/ contabilitate sau economic reprezinta un avantaj).
Experienta de minim 1 an pe un post similar.
Foarte buna cunoastere a pachetului MS Office (excel - nivel avansat).
Cunostinte medii de limba engleza.
Foarte bune competente de comunicare
Capacitate analitica, orientare catre rezultat si atentie la detalii
Foarte bune competente de lucru cu sarcini multiple si capacitate de organizare.
Proactivitate si initiativa


DESCRIEREA FIRMEI

UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră, oferind servicii de televiziune prin cablu şi prin satelit, internet de mare viteză şi telefonie fixă digitală. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, peste 1.156.000 de clienţi în 200 oraşe. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 10.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor. UPC România este afiliată la Liberty Global, Inc. (www.upc.ro)

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 18 milioane de clienţi din 14 ţări în principal în Europa, Chile şi Australia. (www.lgi.com)