Asistent Director General

SC Adaconi SRL

18-02-2013 | EXPIRA LA 20-02-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITĂȚI ȘI ATRIBUȚII
- Gestionează și urmărește agenda Directorului General, asigurând aspectele logistice și de office necesare
- Îl asistă pe Directorul General în ședințele de lucru și în întâlnirile de afaceri
- Îl asistă pe Directorul General în pregătirea prezentărilor, a rapoartelor, a ședințelor și întâlnirilor de afaceri
- Asigură elaborarea și redactarea documentelor și corespondenței necesare în activitatea Directorului General și în activitatea de protocol
- Gestionează documentele de interes general ale firmei

SARCINI SPECIFICE DE LUCRU
- Menține sistemul electronic și tipărit de fișiere și documente la dispoziție Directorului General
- Adaugă, actualizează, sortează, caută și selectează informații în sistemul de fișiere și documente al companiei
- Administrează cerințele specifice de informații și date necesare Directorului General
- Rezolvă probleme și cerințe administrative specifice activității Directorului General
- Preia apeluri telefonice adresate Directorului General și le soluționează sau le transferă
- Primește și îndrumă vizitatorii și clienții Directorului General
- Pregătește răspunsurile scrie la cereri generale sau de rutină
- Pregătește și actualizează documente cum ar fi: corespondență, rapoarte, drafturi, memos și emailuri
- Programează și coordonează întâlnirile Directorului General cu clienții, furnizori, partenerii și colaboratorii
- Pregătește agenda pentru întâlniri sau ședințe
- Înregistrează, compilează, transcrie și distribuie minutele întâlnirilor Directorului General
- Organizează și face aranjamentele de călătorie pentru Directorul General și staff-ul său
- Deschide, sortează și distribuie corespondența Directorului General
- Actualizează și menține baze de date cum ar fi lista de emailuri, contacte și informații la dispoziția Directorului General
- Asigură necesarul de birou pentru buna desfășurare a activității Directorului General
- Operează echipamentele de birou necesare desfășurării activității Directorului General
- Asistă la planificarea și implementarea evenimentelor necesare desfășurării activității Directorului General
- Face munca de curierat și corespondență în afara biroului
- Menține actualizată baza de date necesară protocolului pentru Directorul General


CERINTE

CALITĂȚI PERSONALE NECESARE
- Echilibru emoțional și interes în lucru cu oamenii
- Discreție, integritate și dedicare
- Inteligență emoțională și capacitate intelectuală de nivel superior
- Putere de concentrare, atenție distributivă și spirit de echipă
- Capacitate de organizare, de planificare și de sinteză
- Disponibilitate de învățare și de dezvoltare
- Capacitate de comunicare, de socializare și rezistență la stres
- Personalitate proactivă, dispusă să respecte instrucțiuni orale și scrise
- Adaptare la medii și sarcini de lucru variabile
- Comportament și ținută adecvată – limbaj, vestimentație, imagine, abordare, politețe
- Aptitudini de lucru cu documente, cu oameni și cu sarcini precise
- Deprinderi de lucru cu informațiile – culegere, clasificare, interpretare, recepționare și transmitere a acestora

CALIFICĂRI, CUNOȘTINȚE ȘI EXPERIENȚĂ
- Nivel de studii - Superioare
- Cunoștințe foarte bune de operare PC – Windows, MS Office, Internet, Baze de date
- Cunoștințe foarte bune de limba Engleză – citit, scris, vorbit
- Cunoștințe foarte bune de comunicare – cu colaboratorii companiei, în elaborare de scrisori și documente
- Cunoștințe foarte bune de gestionare și arhivare a documentelor
- Cunoștințe de management și aspecte economice
- Experiență de minim un an pe un post similar (constituie avantaj)
- Permis de conducere Categoria B


BENEFICII OFERITE

Aspectele salariale vor fi discutate în cadrul interviului.


DESCRIEREA FIRMEI

Adaconi este o societate specializata in importul si distributia la nivel national de birotica, papetarie si medii stocare de de date. Are peste 1.000 de clienti in toata tara si un numar de peste 50 de angajati. Sediul central este in Hateg, cu filiale sunt Bucuresti, Iasi si Cluj.