Societate comerciala angajeaza secretara

ISOGOLD CONSULT

28-05-2014 | EXPIRA LA 30-05-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- elaborarea si redactarea documentelor de resurse umane


CERINTE

 bune cunostinte de operare PC (Word, Excel, Internet)
 experienta in munca de birou administrativ
 limba engleza (scris/vorbit nivel mediu)
 limba franceza (scris/vorbit nivel mediu) constituie un avantaj
 experienta in domeniul resurselor umane
 bune abilitati de comunicare
 capacitate de organizare si planificare


BENEFICII OFERITE

bonuri de masa
decontare transport


DESCRIEREA FIRMEI

activitati de consultanta