Job expirat
indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- elaborarea si redactarea documentelor de resurse umane
bune cunostinte de operare PC (Word, Excel, Internet)
experienta in munca de birou administrativ
limba engleza (scris/vorbit nivel mediu)
limba franceza (scris/vorbit nivel mediu) constituie un avantaj
experienta in domeniul resurselor umane
bune abilitati de comunicare
capacitate de organizare si planificare
bonuri de masa
decontare transport
activitati de consultanta