TARG DE JOB-uri - TURISM GRECIA 2012

Banca de joburi

10-02-2012 | EXPIRA LA 11-03-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

Agentia Banca de joburi organizeaza un Targ de Joburi in data de 3 Martie 2012, cu participarea directa a angajatorilor in vederea selectarii a peste 450 de persoane (inclusiv cupluri) pentru locuri de munca in cadrul lanturilor hoteliere de 4* si 5*, din statiunile turistice de lux / insulele turistice, din Grecia.

Pozitiile scoase la concurs sunt: cameriste, ospatari, barmani, ajutori bucatar, majordomi, spalatori vase, spalatori rufe, gradinari, ingrijitori piscine, cosmeticiene, maseuri, manichiuriste, pedichiuriste, coafeze, etc...

Hotelurile sunt amplasate in Atena si in insulele grecesti renumite ca destinatii turistice de lux, ca: Creta, Rodos, Corfu, Mykonos, Chalkidiki, etc...

Definirea etapelor:
a) Inscrierile pentru participarea la Targul de Joburi se vor face intre 8 FEBRUARIE - 27 FEBRUARIE 2012.
b) Targul de joburi are loc pe data de 3 Martie 2012.
c) Inceperea contractelor de munca si plecarile la angajatori se fac incepand cu luna Aprilie 2012.

Candidatii care vor sa isi asigure un loc de munca in domeniul hotelier, pentru minim 6 luni, in Grecia, trebuie sa parcurga 3 pasi simplii:
1. Sa completeze CV-ul pe site-ul nostru www.bancadejoburi.ro , in limba engleza sau romana, cu cat mai multe detalii si sa specifice pe ce pozitie ar prefera sa fie angajati;
2. Sa contacteze agentia noastra in vederea programarii inscrierii oficiale pe listele de participare la targ, specificand pe ce pozitie prefera sa lucreze.
3. Sa achite taxa de inscriere si procesare dosar de 300 RON, care asigura candidatilor participarea la Targul de Joburi si asistenta noastra in gasirea unui job adecvat


CERINTE

Toti candidatii selectati de angajatori in cadrul targului vor obtine contractele de angajare si vor achita un comision de mediere, astfel:
- 260 EURO (Daca candidatul alege sa achite comisionul la momentul semnarii contractului de munca) sau 200 EURO (Daca candidatul alege sa achite acest comision la inscriere, inainte de participarea la acest targ. In acest caz comisionul de mediere se va restitui integral daca candidatul nu este selectat de catre angajator, in urma participarii la targul de joburi). FARA RISCURI FINANCIARE!

Alte costuri ale candidatilor:
- Biletul de avion Romania - Grecia este achitat de catre candidat. Zborul cu avionul se face direct pe insulele grecesti, unde sunt hotelurile, deci nu vor exista alte costuri cu transportul.

Selectia finala: Participarea la targul de joburi din 3 Martie 2012 permite angajarea pe aceste posturi tuturor participantilor, prin interviu direct cu angajatorii straini. Inscrierea oficiala pe listele de participare la targ se face doar dupa achitarea taxei de 300 lei.
Nu sunt luate in considerare CV-urile incomplete (treceti toata experienta profesionala, indiferent daca o considerati sau nu relevanta postului pentru care aplicati).


BENEFICII OFERITE

Toti candidatii vor beneficia de urmatoarele avantaje:
- contract legal de munca de minim 6 luni cu posibilitate de prelungire;
- plecari rapide si sigure;
- cazarea si 3 mese oferite gratuit in cadrul hotelului unde se lucreaza;
- asigurarile sociale platite de catre angajator;
- salarii intre 470-650 Euro Net, tips-uri foarte bune, orele suplimentare platite, deci se poate ajunge la peste 700-800 Euro Net;
- locuri de munca in hoteluri-restaurante de lux, de 4-5*;
- pozitii atat pentru candidatii cu experienta, cat si pentru cei fara experienta;
- se ofera plasamente si pentru cupluri. Cuplurile au posibilitatea sa lucreze si sa fie cazati la acelasi angajator;

ATENTIE!!!: Locurile vacante sunt limitate si se ocupa repede. Nu rata ocazia sa muncesti legal in GRECIA !!! Suna acum si programeaza-te la inscrierea pentru Targul de Joburi! - data limita 27 Februarie 2012.


DESCRIEREA FIRMEI

Banca de joburi este o companie de recrutare si plasare forta de munca in strainatate, acreditata de Ministerul Muncii, cu sediul in Brasov - ROMANIA, care ofera candidatilor sai cele mai atragatoare locuri de munca.