OFFICE MANAGER (vorbitor limba germana)

Corporation Construct

21-07-2014 | EXPIRA LA 26-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- translator.
- secretariat - efectuează lucrări de secretariat, implementează reguli de sistematizare, evidenţă şi administrare a documentelor; preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; arhiveaza corespondenta pe criteriul care sa permita o identificare eficace si acces rapid la informatii, redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- tine evidenta acte firma, actualizarea bazei de date documente;
- concepe si redacteaza rapoarte de activitate ale societatii pentru asociatii din strainatate.
- completeaza contracte;
- detine capacitati de organizare si stocare informatie;
- coordonează activitatăţile logistice şi administrative a biroului, inclusiv evidenţa resurselor birotice;
- monitorizează şi dezvoltă relaţiile cu clienţii şi furnizorii;
- administrează echipamentul informaţional: tehnica de copiere şi scanare, expediează şi recepţionează informaţii şi corespondenţa prin poştă, fax, e-mail;
- colaboreaza cu personalul din cadrul altor persoane juridice pentru bunul mers al activitatilor contractate;
- organizează activităţi de protocol;
- efectueaza raportari zilnice;
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- efectueaza elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- asigura suportul administrativ pentru toate departamentele firmei;
- pastreaza legatura permanenta intre Administrator si directorii de departamente;
- adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei;
- se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma;
- urmareste lucrarile aflate in executie pe santiere;
- activitate de consiliere privind problemele legale cu care se confrunta societatea;
-analiza contractelor incheiate de societate;
-consultarea periodica a Monitorului Oficial in scopul aflarii ultimelor acte normative aparute;
-cunoasterea legislatia muncii – de preferat;
- disponibilitate pentru lucrari ce presupun: transfer contracte utilitati pe societate, relatia cu Administratia Financiara, Oficiul National al Registrului Comertului, Directiile de Taxe si Impozite, OCPI, M.A.P.N, M.A.I, S.R.I., Primarii, Directia de Sanatate Publica, Brigada de Politie Rutiera, A.D.P., Agentia Pentru Protectia Mediului, Brigada de Pompieri, Directia pentru Cultura Culte si Patrimoniu, Inspectoratul de Stat in Constructii, Apa Nova, GDF Suez, Enel Distributie, REBU, Electrica, Romtelecom; I.S.C;
- VA INSOTI PERSONALUL SOCIETATII IN DEPLASARILE EFECTUATE IN DIFERITE LOCATII DIN GERMANIA UNDE VA ASIGURA FUNCTIA DE TRANSLATOR PRECUM SI ATRIBUTIILE DESCRISE MAI SUS.


CERINTE

Studii: Facultatea - cunostinte de baza juridice (preferabil studii juridice);
Vechime: minim 5 an;
Limba GERMANA scris/vorbit, TRANSLATOR;
Disponibilitate pentru deplasari in Germania pentru perioade de pana la 1-2 saptamani/luna (variabil, nu in fiecare luna);
Alte cerinte de specialitate:
- cunoasterea normelor de specialitate ce reglementeaza obiectul de activitate al societatii;
- operare calculator – tehnoredactare;


DESCRIEREA FIRMEI

Societate specializata in lucrari complexe situate in zone protejate, cu valoare adaugata mare.