OFFICE MANAGER

S.C. HOLDMANN GRUP S.R.L.

28-02-2006 | EXPIRA LA 30-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Noul nostru coleg va:
- coordona activitatea logistică şi administrativă a biroului
- monitoriza politicile comerciale şi va implementa politica de marketing a firmei
- monitoriza şi dezvolta relaţiile cu clienţii
- munci şi se va distra de minune alături de noua echipă.


CERINTE

Ai putea fi tu, dacă ai:
- studii superioare
- cunoştinţe de marketing
- experienţă în activităţi de secretariat şi administrative
- cunoştinţe avansate de utilizare PC (MS Office, Outlook)
- cunoştinţe de contabilitate primară
- spirit de echipă dezvoltat
- excelente abilităţi organizatorice şi de comunicare.


Dacă te consideri persoana potrivită, trimite o scrisoare de intenţie (cu foto) şi un CV detaliat.
Numai candidaţii selecţionaţi vor fi contactaţi pentru interviu.
Confidenţialitatea informaţiilor este garantată.


BENEFICII OFERITE

- venit atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

Înfiinţată în urmă cu 10 ani, din dorinţa de a oferi ¿confort & igienă¿ de cea mai bună calitate utilizatorilor profesionişti, compania a reuşit să îşi atingă scopul iniţial: lider naţional în vânzarea de echipamente, accesorii şi consumabile profesionale pentru curăţenie şi igienă.
Suntem prezenţi în toate oraşele importante din România, prin intermediul unei reţele puternice de birouri şi depozite proprii şi a distribuitorilor locali. Peste 200 de produse de la furnizori de renume din Europa stau la dispoziţia clienţilor noştri, răspunzând celor mai exigente solicitări în materie de curăţenie profesională şi igienă perfectă.
Ca membru al prestigioasei Asociaţii Internaţionale a Experţilor în Curăţenie şi Întreţinere ISSA, garantăm consultanţă, servicii vânzare şi post-vânzare la standarde ridicate.
În continuă dezvoltare, Holdmann iţi oferă acum şansa să te alături echipei noastre.