Director Vanzari Regiune (Galati, Braila, Vrancea)- domeniul agricol

ABC Human Capital

28-02-2010 | EXPIRA LA 06-03-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o companie dedicata agriculturii romanesti, domeniu care, cu rabdare, investitii si pricepere, se dovedeste a fi unul extrem de profitabil. Printre multiplele variabile pe care le implica agricultura, compania este o componenta stabila si de incredere a economiei romanesti.
Plecand de la procesarea semintelor oleaginoase pentru ulei, depozitarea si comertul cu cereale si oleaginoase, clientul nostru si-a extins afacerile in domeniul agribusiness-ului, facand legatura intre marii procesatori si fermieri, si oferind siguranta ambelor parti.

Sarcinile si responsabilitati specifice postului

- propune si implementeaza planul de afaceri al regiunii pe care o coordoneaza in conformitate cu strategia firmei;
- propune si implementeaza planul de vanzari al regiunii precum si obiectivele echipei din subordine (vanzari, clienti noi, recuperare, etc);
- raspunde de organizarea si monitorizarea echipei de vanzari din subordine si de indeplinirea obiectivelor pe regiune;
- urmareste si raspunde de derularea contractelor de vanzari incheiate in cadrul regiunii, pe care le semneaza alaturi de persoana desemnata din cadrul echipei, angajarea societatii in aceasta relatie contractuala urmand a se face prin contrasemnatura directorului general;
- urmareste modificarile si completarile bazei de date cu fermierii din zona de activitate si informeaza seful ierarhic superior despre evolutia acesteia;
- periodic, intocmeste rapoarte privind activitatea Regiunii pe care o conduce si le prezinta Directorului de Divizie;
- instruieste si coordoneaza salariatii din subordine si se preocupa permanent de perfectionarea profesionala a acestora;
- zilnic, planifica impreuna cu fiecare membru al echipei, activitatea pe care acesta urmeaza sa o desfasoare, stabilind nominal clientii/fermierii/furnizorii ce urmeaza a-i vizita si scopul vizitelor.
- identifica si propune oportunitati de crestere (clienti noi);
- urmareste profitabilitatea/produs, marja, politica de discounturi;
- recruteaza si dezvolta oamenii din subordine;
- organizeaza intalniri cu fermierii din zona;
- supervizeaza managementul depozitelor;
- organizeaza strangerea informatiilor din piata (competitie, preturi, baze de clienti, etc.) si le transmite managerilor de categorie;
- informeaza periodic sefii ierarhici asupra problemelor deosebite ivite in activitatea zilnica si propune solutii de rezolvare;
- respecta prevederile legale, normele si procedurile firmei;
- cunoaste in permanenta situatia centralizata si pe clienti/fermieri/furnizori a tuturor contractelor intocmite; cunoaste toate informatiile legate de suprafete, cantitati, produse contractate, valori si produse acordate ca input;
- are permanent in vedere cresterea volumului de vanzare de inputuri si extinderea ariei de acoperire alocate in concordanta cu politica firmei si cu prioritatile de moment ale acestora;
- mentine si promoveaza in piata imaginea firmei;
- se informeaza cu privire la activitatea in piata de inputuri agricole si informeaza zilnic conducerea asupra preturilor, produselor comercializate, etc.;
- se asigura ca documentele care prezinta garantii la contractile incheiate sunt suficiente si acoperitoare pentru realizarea creantei.


CERINTE

- Studii universitare (studii agronomice sau in dom. chimic, prezinta avantaj)
- Minim 3 ani experienta manageriala, in vanzari.
- Experienta in vanzare de inputuri pt agricultura: seminte, ingrasaminte, pesticide, prezinta un avantaj (eventual in domenii conexe: ind. chimica, vopsele/coloranti/farma/echipamente industriale/alimente).
- Cunostinte de utilizare a calculatorului (MS Office)
- Engleza (prezinta avantaj).


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: ??? sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual???.