Director Call Center – Galati si Braila

PSIHOSELECT

17-11-2014 | EXPIRA LA 17-12-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

PSIHOSELECT asistă un Call Center în procesul de recrutare şi selecţie pentru poziţia de

DIRECTOR CALL CENTER

Locatie: Galati si Braila
Atribuţii:

Recrutarea şi instruirea noilor angajaţi;
Gestionarea activităţii call center-ului;
Asigurarea realizării targetelor stabilite;
Comunicarea cu angajaţii şi colaboratorii/ partenerii companiei.


CERINTE

Cerinţe:

Limba italiană – nivel avansat;
Minim 3 ani experienţă în call center pe poziţia de Director Call Center sau pe post de Supervizor/ Team leader;
Studii superioare;
Cunoştinţe operare PC – MS Office;
Cunoştinţele de operare a programelor specifice pentru call center constituie un avantaj;
Permis de conducere categoria B constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Psihoselect este compania de consultanţă în resurse umane cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România. Asistăm firmele în proiecte de recrutare şi selecţie de personal pentru poziţii de top şi middle management.