Coordonator Operatiuni - Iasi, Navodari, Galati, Motru, Tulcea

UniCredit Tiriac Bank

16-04-2008 | EXPIRA LA 16-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura, prin managementul, organizarea, supervizarea si controlul angajatilor din zona de Operatiuni, faptul ca toate documentele solicitate de la clienti si documentele prezentate de acestia sunt verificate si procesate la timp si cu acuratete, asigurand totodata respectarea normelor si procedurilor interne ale bancii, a normelor BNR si a legislatiei in vigoare
- Asigura satisfacerea la timp si cu acuratete a tuturor solicitarilor de natura operationala, dovedind atitudine si comportament profesionale, precum si calitatea serviciilor. Acorda consultanta profesionala cu privire la activitatile operationale atat clientilor bancii, cat si angajatilor acesteia
- Asigura pregatire profesionala pentru angajatii din subordine (noi angajati sau existenti), intierea acestora in structurile bancii, precum si dezvoltarea cunostintelor si abilitatilor profesionale ale acestora
- Monitorizeaza rezultatele si adopta / propune masuri de corectie, numai in limitele stabilite de Conducerea bancii si numai cu consultarea prealabila a superiorul ierarhic si a celui functional
- Implementeaza mecanisme eficiente pentru realizarea si imbunatatirea continua a standardelor de satisfacere a clientilor
- Organizeaza activitatea operationala prin masuri de prioritizare si impartire a responsabilitatilor intre angajatii din subordine
- Participa la activitatea de evaluare a performantei angajatilor din subordine
- Propune planuri de pregatire impreuna cu superiorul ierarhic si cel functional si le transmite Departamentului de Resurse Umane
- Comunica permanent cu Sediul Central pentru imbunatatirea proceselor / procedurilor
- Comunica angajatilor din subordine noile proceduri/ modificari de proceduri, precum si noile produse urmarind implementarea acestora in consecinta
- Adopta cele mai bune standarde de comunicare atat cu clientii interni cat si cu cei externi
- Asigura evaluarea si prevenirea riscului operational prin aplicarea procedurilor in vigoare, inclusiv prin colaborarea si schimbul de informatii cu structurile relevante din cadrul bancii
- Analizeaza si compara tranzactiile zilnice cu operatiunile curente efectuate in conformitate cu normele, reglemetarile si legislatia in vigoare cu scopul de a sesiza orice expunere la risc opera¿ional
- Asigura transmiterea la timp si cu acuratete a raportarilor specifice, conform normelor si procedurilor interne precum si legislatiei in vigoare


CERINTE

- Studii universitare (preferabil studii economice)
- Minimum 2-3 ani experienta de front office in activitatile de operatiuni
- Cunoasterea legislatiei si normelor Bancii Nationale a Romaniei aferente operatiunilor, cunoasterii clientelei, prevenirii spalarii banilor
- Cunostinte operare PC
- Abilitati manageriale si leadership
- Aptitudini foarte bune de relationare si comunicare
- Abilitati de comunicare verbala si scrisa in limba engleza
- Spirit de echipa
- Capacitate de lucru sub stres


DESCRIEREA FIRMEI

UniCredit Group este una din cele mai mari organizatii financiar-bancare din Europa, fiind numarul 1 pe piata bancara din Europa Centrala si de Est. UniCredit este prezent in 23 de tari, unde 170.000 angajati deservesc peste 40 milioane de clienti prin intermediul a 9,000 de sucursale.