Reprezentant magazine Romtelecom

ROMTELECOM

08-02-2013 | EXPIRA LA 10-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Promovează şi vinde serviciile şi produsele Romtelecom utilizand toate canalele de vanzare (magazinele proprii, puncte de lucru inchiriate in spatii comerciale – kioskuri), desfasoara activitati outdoor specifice – door to door, cortfest sau alte actiuni similare, in vederea finalizarii de contracte pentru furnizarea serviciilor companiei si pentru atingerea targeturilor stabilite de vânzări.
• Analizează reactiv si proactiv şi soluţionează întrebările şi problemele clienţilor în limitele procedurilor existente şi dacă este necesar le transmite mai departe, pentru a răspunde aşteptărilor clienţilor, pentru a asigura un nivel maxim de satisfactie a clientului si pentru a concluziona interactiunile cu acestia in contracte de servicii si produse Romtelecom.
• Atunci când este necesar transmite informaţiile departamentelor abilitate pentru a facilita rezolvarea cererilor clienţilor în limitele instrucţiunilor existente şi urmăreşte evoluţia acestora pentru a se asigura că problema este soluţionată in cel mai scurt timp.
• Este la curent cu procedurile şi noile evoluţii aferente activitatii desfasurate in cadrul Magazinelor, cu scopul de a menţine nivelul de cunoştinţe necesar pentru desfăşurarea acestei activităţi.
• Efectuează activităţile specifice (semnare contracte de servicii si produse atat petru clienti persoane fizice cat si pentru persoane juridice, comercializare echipamente, asigura suport pentru celelalete canale de vanzare, etc conform procedurilor standard, asistă pe alţi membrii ai echipei în desfăşurarea activităţii lor şi contribuie la o comunicare eficientă în cadrul echipei, semnalând corespunzător potenţialele probleme pentru a asigura buna funcţionare de ansamblu a magazinului.
• Primeşte, facturează şi înregistrează plăţi în numerar şi achitări de facturi conform procedurilor şi standardelor companiei, sau dupa caz asista clientii Romtelecom in activitatea de incasare individuala prin intermediul automatelor de incasare contribuind astfel la buna funcţionare a activităţii de încasare.
• Gestionează masa monetară colectată, verifică şi asigură predarea sumelor către bancă, întocmind documentele necesare.
• Asigură zilnic numerarul ramas în casierie potrivit normelor (safe, lăzi valori,etc)
• Informează zilnic şeful de magazin sau persoana desemnata cu gestionarea activitatii acestuia în cazul în care se constată minusuri sau plusuri în gestiune.
• Răspunde de corectitudinea oricărei tranzacţii efectuate şi de numerarul aflat în gestiune.
• Completează formulare şi rapoarte standard conform procedurilor departamentului pentru a-şi informa superiorii cu privire la activitatea desfăşurată, volumul vânzărilor de produse şi servicii, nevoile/ solicitările clienţilor si propune in mod proactiv modalitati de imbunatatire a activitatii rezultate in urma interactiunii cu acestia.


Daca doresti sa devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tau.

Numai candidatii selectati vor fi contactati.


CERINTE

Studii medii (studiile superioare reprezintă un avantaj).
• Minim 1 an experienţă în lucrul cu clientul.
• Orientare spre client – gestionează împrejurările dificile sau emoţionale în lucrul cu clienţii. Răspunde prompt nevoilor clienţilor. Solicită feed-back din partea clienţilor pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor prestate. Răspunde solicitărilor de servicii şi oferă asistenţă. Îşi onorează angajamentele. Clarifică nevoile şi dorinţele clienţilor; Împlineşte cu grijă aşteptările clienţilor în timp util; Monitorizează gradul de satisfacţie al clienţilor şi îi ţine în permanenţă la curent cu noutăţile.
• Respect & Integritate
• Munca în echipă – Are capacitatea de a coopera şi a lucra eficient cu ceilalţi, de a fi parte a unei echipe. Are disponibilitatea şi abilitatea de a-şi alinia comportamentul la nevoile, priorităţile şi obiectivele echipei sau organizaţiei. Dovedeste un grad de maturitate emoţională şi obiectivitate, atât în legătură cu propria persoana cât şi cu nevoile situaţiei.
• Orientarea catre rezultate - Este dedicat in atingerea rezultatelor stabilite. Isi asuma responsabilitatea pentru propria dezvoltare. Este proactiv si profita de orice oportunitate oferita pentru a se implica.
• Angajament - Livreaza ceea ce promite. Isi asuma responsabilitatea pentru ceea ce face. Trateaza colegii si clientii cu aceeasi solicitudine. Demonstreaza entuziasm in mod constant pentru munca sa.
• Ascultare activă
• Autocontrol
• Adaptabilitate/Flexibilitate
• Toleranţă la stres
• Iniţiativă


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...