Customer Support

TEHNO FLUID VALENTINO

25-04-2007 | EXPIRA LA 25-05-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- activitate de secretariat
-inregistreaza solicitarile de informatii sau nemultumirile primite fie telefonic, fax sau prin e-mail;
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei;
- solicita ajutorul celorlalte departamente pentru anumite probleme;
- filtreaza solicitartile primite pentru a le identifica pe cele mai frecvente;
- transmite o serie de raportari departamentelor implicate.


CERINTE

- limba italiana;
- minum studii medii;
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office;
- bune abilitati de comunicare;
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii;
- disponibilitate la program prelungit (8.00-18.00).


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului;
- se ofera posibilitatea avansarii in companie;
- bonuri de masa.


DESCRIEREA FIRMEI

Firma specializata in reparatii componente hidraulice, service+vanzari .