Angajam agent vanzari Vodafone segment business si operator call center, limba italiana

SC ES ONE CLASSE CENTER SRL

06-09-2012 | EXPIRA LA 08-09-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

ES ONE CLASSE CENTER, angajeaza 2 manageri si 12 agenti vanzari directe Vodafone pentru segmentul Business pentru Focsani, Galati si Braila.
Posturi disponibile Focsani: 5 agenti
Posturi disponibile Galati: 5 agenti + 1 manager
Posturi disponibile Braila: 2 agenti + 1 manager

RESPONSABILITATI MANAGER/AGENT VANZARI:
Daca te decizi sa faci parte din echipa noastra trebuie sa stii ca ne asteptam de la tine sa desfasori urmatoarele activitati:
 sa prospectezi eficient piata in cautarea de clienti noi din segmentul business;
 sa efectuezi activitatea de vanzare si consiliere a clientilor noi;
 sa acorzi acorzi asistenta clientilor actuali;
 sa realizezi obiectivele de vanzari conform planului de vanzari individual si al echipei;
 sa inveti pana in cel mai mic detaliu portofoliu de produse si servicii astfel incat sa fii capabil sa oferi cea mai optima solutie Vodafone;
 sa oferi explicatii pertinente privind documentatia necesară incheierii unui contract de telefonie mobil, sa fii atent si sa completezi acte corect;
 sa activezi contracte conform standardelor, normelor şi procedurilor firmei;
 sa intocmesti zilnic rapoarte de activitate;
 sa manifesti un interes constant in a iti imbunatati cunostintele legate de produsele/serviciile Vodafone


ES ONE CLASSE CENTER, angajeaza 60 operatori call-center in limba italiana pentru Focsani si Braila.
Posturi disponibile Focsani: 30
Posturi disponibile Braila: 30
RESPONSABILITATI OPERATOR CALL CENTER:
In calitate de operator call-center, trebuie sa realizezi urmatoarele activitati:
 sa contactezi telefonic potentiali clienti in vederea vanzarii si promovarii produselor/serviciilor companiei colaboratoare;
 sa deservesti cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client;
 sa participi la indeplinirea obiectivelor departamentului prin realizarea obiectivelor de vanzari conform planului de vanzari individual;
 sa manifesti un interes constant in a iti imbunatati cunostintele legate de produsele/serviciile companiei;


CERINTE

CANDIDATUL IDEAL PENTRU MANAGER/AGENT VANZARI:
Daca esti optimist, rezistent la stres si un foarte bun negociator atunci te invitam sa te alaturi echipei ES ONE CLASSE CENTER.
De asemenea ne asteptam de la tine:
 sa ai experienta in vanzari directe
 sa ai abilitati excelente de comunicare
 sa fii o persoana ambitioasa in realizarea obiectivelor
 sa ai carnet de conducere, categoria B de minim un 1 an
 sa ai cunostinte medii de MS OFFICE (in special WORD si EXCEL);
 sa ai cunostinte minime de limba engleza;
 experienta intr-o pozitie de conducere de minim un an (pentru manageri).


CANDIDATUL IDEAL PENTRU OPERATOR CALL CENTER:
Daca esti o persoana comunicativa, rezistenta la stres si stii limba italiana la nivel conversational te invitam sa te alaturi echipei ES ONE CLASSE CENTER.
Pentru aceasta este necesar sa indeplinesti si urmatoarele cerinte:
 sa ai abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata catre client;
 sa fii un bun negociator cu abilitati excelente de persuasiune si prezentare profesionala;
 sa fii atent la detalii si sa fii mereu dornic sa inveti lucruri noi;
 sa ai o disctie buna si o voce placuta;
 sa fii o persoana ambitioasa in realizarea obiectivelor;
 sa ai experienta in vanzari;
 sa ai cunostinte minime de utilizare PC;
 sa ai liceul absolvit.
Trebuie sa stii ca ai un avantaj in plus daca ai lucrat anterior intr-un call-center, pe limba italiana.


BENEFICII OFERITE

BENEFICII MANAGER/AGENT VANZARI:
In calitate de manager/agent de vanzari directe Vodafone te vei bucura de o serie de beneficii, precum:
 un cadru excelent pentru dezvoltarea carierei tale profesionale alaturi de cei mai performanti specialisti in oferirea de solutii in telecomunicatii;
 o atmosfera de lucru antrenanta, intr-o echipa tanara si dinamica dornica de performanta;
 training-uri si teambuilding-uri realizate de ES ONE CLASSE CENTER si/sau Vodafone
 logistica necesara pentru efectuarea acestor activitati in coditii optime: telefon, masina si laptop de serviciu
 o remuneraţie motivanta, formata din o parte fixa (salariu) si bonuri de masa si bonusuri, in functie de realizarile in vanzari, dupa confirmarea in functie.


BENEFICII OPERATOR CALL CENTER:
Pentru a iti rasplati efortul depus in cadrul echipei ES ONE CLASSE CENTER, iti oferim urmatoarele beneficii:
 un cadru excelent pentru dezvoltarea carierei tale profesionale;
 o atmosfera de lucru antrenanta, intr-o echipa tanara si dinamica dornica de performanta;
 training-uri si teambuilding-uri realizate de ES ONE CLASSE CENTER;
 posibilitatea de promovare in cadrul companiei;
 o remuneraţie motivanta, formata din o parte fixa (salariu) si bonuri de masa, decontare transport partiala/integrala si bonusuri, in functie de realizarile in vanzari.


DESCRIEREA FIRMEI

Firma noastra este o companie in plina dezvoltare, cu o experienta de patru ani in serviciile de telecomunicatii si call center, servicii disponibile atat pentru piata interna cat si pentru piata internationala.
Activitatea se desfasoara pe regiunea Constanta (in judetele: Vrancea, Galati, Braila, Constanta, Calarasi, Ialomita, Tulcea), fiind sustinuta de o moderna infrastructura informatica si de telecomunicatii, lucruri absolut necesare in obtinerea unor rezultate prospere in domeniul vanzarilor.