30

locuri de munca in Focsani.

Pagina 1 din 2
Bani part-time
  • - Persoane sociabile şi serioase Vârsta minimă 16 ani

50 posturi disponibile (46 aplicanti)

27-03-2015 Toate orasele
Operator Pc
  • - experienta pe un post similar reprezinta un avantaj (vanzare directa, asistenta la vanzare)
  • - realizarea obiectivelor de vanzari lunare
  • - cunostinte solide de PC
  • - orientare spre client
  • - tenacitate

40 posturi disponibile (375 aplicanti)

27-03-2015 Toate orasele
Redactare documente - Focsani
  • - operare computer (Email, Word, Excel)
  • - seriozitate, responsabilitate, prestanta

1 post disponibil (39 aplicanti)

26-03-2015 Focsani
Front End Engineer
  • - 2+ years experience in PHP, MySQL (or other database), HTML 5, JavaScript, CSS, jQuery.
    - Significant WordPress experience.
    - Experience working in a fast reactive and agile environment.
    - Experience of optimization techniques is helpful.
    - Organized and punctual: able to manage your own time and never miss a deadline.
    - Ability to follow technical specifications and production processes.
    - Fluent in spoken English.

2 posturi disponibile (8 aplicanti)

24-03-2015 Toate orasele
Communications Analyst
  • - English at a proficiency level is a must (both written and spoken)
  • - Organised, hardworking and available for possible long hours
  • - Experience in translations, content moderation, public relations or other relevant positions is a big plus
  • - Experience in research is a plus

2 posturi disponibile (88 aplicanti)

24-03-2015 Toate orasele
Specialist resurse umane
  • - Studii superioare (studiile in domeniul psihologiei sau sociologiei reprezinta avantaj); Experienta in activitatea de recrutare si selectie de personal; Experienta in administrarea de personal; Cunostinte bune de legislatia muncii; Bune abilitati de comunicare si relationare; Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii; Cunostinte bune de utilizare a pachetului Office;

5 posturi disponibile (610 aplicanti)

21-03-2015 Toate orasele
Stagiu de practica in Libra Internet Bank
  • - Vei avea ocazia de a participa la activitatile Sucursalelor Libra Internet Bank, atat in Bucuresti, cat si din tara, atat pe operatiuni, cat si pe Corporate, Professionals si Retail. Stagiul de practica dureaza minim o luna, timp in care vei participa la diverse activitati cu un program flexibil, agreat impreuna cu reprezentantii nostri. * Stagiul de practica se poate realiza doar in baza unui Acord cadru de colaborare privind efectuarea stagiului de practica in cadrul programelor de studii universitare de licenta sau de master eliberat de catre facultate.

1 post disponibil (88 aplicanti)

19-03-2015 Toate orasele
Farmacist Sef
  • - Studii de specialitate, experienta minim 3 ani in functia de farmacist, de preferabil Farmacist Sef.
  • - Abilitati excelente de comunicare si relationare interpersonala
  • - Bun organizator
  • - Capacitatea de a gestiona simultan mai multe task
  • - uri
  • - Persoana empatica, orientate catre pacient, cu initiativa, responsabila si implicata
  • - Cunostinte avansate de operare PC

1 post disponibil (0 aplicanti)

19-03-2015 Focsani
Sales Partner
  • - studii superioare, preferabil in domeniul psihologiei,sociologiei;
  • - experienta in vanzari/consultanta de minim 5 ani;
  • - interes pentru domeniul resurselor umane;
  • - foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
  • - persoana proactiva, perseverenta, responsabila, motivata;
  • - cunostiinte de limba engleza nivel avansat;
  • - permis de conducere categ B;
  • - disponibilitate pentru deplasari;
  • - operare PC
  • - pachetul Office. * Clientul nostru este o companie internationala renumita din domeniul consultantei in resurse umane ce activeaza la nivel national de peste 10 ani.

1 post disponibil (96 aplicanti)

18-03-2015 Toate orasele
Junior Broker Asigurari - Retail
  • - Clientii nostri sunt persoane fizice, cat si cu companii mici si mijlocii, pe care trebuie sa ii ajuti sa inteleaga care sunt produsele de asigurare care le acopera cel mai bine riscul la care sunt expusi. De asemenea, pentru ca politele de asigurare sunt documente cu regim special trebuie sa fii atent cand le emiti sau reinnoiesti si sa incasezi corect primele. Nu in ultimul rand, cand clientul are o problema legata de riscul respectiv il ghidam cum sa foloseasca asigurarea pe care o detine.

2 posturi disponibile (4 aplicanti)

17-03-2015 BUCURESTI Alte orase

30 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Agente Servizio Clienti – Lavoro da casa
  • - Nivel mediu/avansat limba italiana scris/citit/verbal
  • - Orientat spre client si spre rezolvarea cererilor acestora
  • - Abilitati excelente de comunicare
  • - Capacitate de a lucra independent intr
  • - o maniera profesionista, integra si eficienta
  • - Capacitate foarte buna de organizare si prioritizare
  • - Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, e
  • - mail, camere de chat si Internet)
  • - Familiarizat/a cu site
  • - urile de cumparaturi on
  • - line
  • - Disponibilitatea de a participa si de a finaliza cu succes trainingul initial de patru saptamani, 40 de ore pe saptamana. Trainingul se realizeaza virtual de la domiciliu
  • - Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil
  • - Studii: minim studii liceale Cerinte logistice&tehnice privind derularea activitatii la domiciliu:
  • - Spatiu birou dedicat la domiciliu (fara zgomot de fond, intreruperi, distrageri)
  • - Acces la Internet de mare viteza
  • - 4Mbs download speed
  • - Casti cu microfon
  • - Linie telefonica (telefon fix si/sau mobil) in timpul programului de lucru

1 post disponibil (28 aplicanti)

16-03-2015 Toate orasele
AGENT DE VANZARI - Braila, Galati, Vaslui, Vrancea
  • - Experienta in vanzari minim 3 ani, de preferat in domeniul tehnic (instalatii – avantaj); Studii superioare tehnice sau economice ; Disponibilitate de a se deplasa 80% din timpul de lucru; Promptitudine in luarea decizilor; Cunoasterea generala a pietei locale; Domiciliul stabil in raza localitatii vizate
  • - disponibilitate de a
  • - si desfasura activitatea in zonele alocate; Abilitati sporite de persuasiune, comunicare si negociere,orientare catre client, persoana optimista; Abilitatea de a acumula detalii tehnice si de a le transmite; Ambitios si dinamic, organizat, responsabil; Fidelitate si stabilitate.

1 post disponibil (17 aplicanti)

16-03-2015 Braila Alte orase
Manager echipa
  • - * Sociabil, comunicativ, energic si orientat catre lucrul cu clientii * Se considera avantaj experienta in coordonarea de echipe * Se considera avantaj experienta anterioara in industria creditelor de consum * Program flexibil de lucru 8 ore/zi * Permis de conducere categoria B, fara evenimente * Abilitati de operare PC * Cunoasterea limbii engleze

1 post disponibil (25 aplicanti)

13-03-2015 Calarasi Alte orase
Colector
  • - Studii medii
  • - Cunoștințe calculator
  • - MS Office (Word, Excel, Internet)
  • - Competențe și calități personale: * Sociabilitate * Abilitatea de a se exprima clar, precis și argumentat * Abilitatea de a rezolva probleme și conflicte * Abilitatea de a lucra în echipă

1 post disponibil (20 aplicanti)

13-03-2015 Fagaras Alte orase
Administrator Cont cash& noncash
  • - Experienta profesionala de minim 3 luni in casierie intr
  • - o banca comerciala sau centru comercial;
    - Abilitati excelente de comunicare si negociere, atitudine proactiva, spirit de echipa;
    - Flexibilitate,dinamism;
    - Studii superioare economice absolvite;
    - Cunoaşterea limbii engleze
  • - constituie un avantaj; Competente personale:
  • - acuratete si atentie la detalii
  • - responsabilitate crescuta
  • - meticulous, organizat, eficient
  • - initiativa
  • - spirit de echipa
  • - abiliati foarte bune de comunicare
  • - cunostinte foarte bune de operare PC

1 post disponibil (115 aplicanti)

13-03-2015 BUCURESTI Alte orase
Consultant Juridic Senior
  • - Studii:
  • - Studii superioare de lunga durată – ştiinţe juridice; Experienţa în muncă:
  • - Minim 4 ani experienţă în domeniu;
  • - Experienta minim 3 ani in consultanta privind domeniul concurentei si al achizitiilor publice; Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
  • - Integritate şi seriozitate;
  • - Capacitate de analiză şi sinteză;
  • - Abilităţi bune de comunicare în scris şi verbal;
  • - Capacitatea de a anticipa modul de derulare alevenimentelor şi efectele deciziilor
  • - Disponibilitate pentru program de lucru prelungit;
  • - Cunoştinte operare PC
  • - MS Office;
  • - Cunostinţe de limbă engleză, scris şi vorbit, nivel foarte bine

1 post disponibil (148 aplicanti)

11-03-2015 Toate orasele
Agent Vanzari Segment Rezidential
  • - Iti doresti un job in care performanta ta sa fie direct corelata cu venitul obtinut? Doresti sa
  • - ti dezvolti o cariera in vanzari directe si sa ai parte de pregatire profesionala teoretica si practica in acest domeniul? Vrei sa castigi un comision de minim 100 lei brut pentru fiecare client nou abonat? DACA ITI DORESTI CU ADEVARAT SA TE SPECIALIZEZI IN DOMENIUL VANZARILOR DIRECTE SI SA SI CASTIGI, APLICA! Cerinte minime: � minim studii medii si aptitudini de operare PC � bune abilitati de comunicare si capacitate de lucru in echipa � orientare catre rezultate si disponibilitate de munca in teren

1 post disponibil (175 aplicanti)

09-03-2015 Toate orasele
Sef departament mentenanta auto - Radauti (SV)
  • - Studii superioare tehnice;
    - Experienţă într
  • - o poziţie similară;
    - Disponibilitatea pentru program prelungit;
    - Cunoştinţe referitoare la partea de întreţinere, reparaţii utilaje;
    - Operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet) , Autocad;
    - Cunoştinţe de limbă engleză sau germană.

1 post disponibil (71 aplicanti)

06-03-2015 Toate orasele
Hr manager
  • - A successfully completed university degree in the field of business, economics, law or other related fields;
  • - At least 7 years working experience within the operative field of HR;
  • - A minimum of three years experience in a HR management position within a multinational company;
  • - Basic understanding of the special areas of conflict producing companies have to deal with;
  • - Well grounded knowledge in the Romanian labor law as well as respective experiences regarding the cooperation and negotiation with trade unions;
  • - Ability to work together professionally with persons from all levels of hierarchy in a self
  • - assured and competent way;
  • - Ability to create an atmosphere of trust and liability in order to be appreciated as a contact person also by the upper management;
  • - Ability to motivate people in order to reach ambitious goals jointly;
  • - Sensitiveness, empathy and the ability to remain diplomatic, especially in difficult conversations ;
  • - Self
  • - confidence ;
  • - Good communication skills;
  • - Ability to work independently as well as in a team;
  • - Analytical as well as statistical skills and good knowledge in MS Office ;
  • - Very good language skills in English and/or German (written and spoken fluently).

1 post disponibil (10 aplicanti)

06-03-2015 Barlad Alte orase
Reprezentant Magazin Germanos
  • - Studii: Studiile medii finalizate. Experienţa în muncă: Preferabil 1 an experienta intr
  • - un rol similar; Bune cunostinte operare calculator (Word, Excel, navigare internet). Cunostinte de baza de utilizare case de marcat electronice Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Orientare către client; Initiativă; Soluţionarea problemelor; Muncă în echipă.

1 post disponibil (15 aplicanti)

05-03-2015 Focsani Alte orase

30 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Reprezentant Magazin Focsani
  • - Studii: Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj). Experienţa în muncă: Minim 6 luni de experienta intr
  • - o pozitie similara; Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi: Cunostinte tehnici de vanzari
  • - nivel avansat; Cunostinte despre piata si produsele de telecomunicatii
  • - nivel mediu; Bune cunostinte de limba engleza ( scris si vorbit ); Bune cunostinte de operare Microsoft Office, Internet, sisteme de gestiune; Capacitate de a lucra in echipa, creativ, organizat, flexibil; Foarte bune abilitati de comunicare, prezentare si negociere; Abilitati de identificare si solutionare a problemelor, orientat spre client; Capacitate de a lucra cu termene limita stranse; Initiativa si entuziasm in a oferi clientilor servicii de inalta calitate

4 posturi disponibile (8 aplicanti)

05-03-2015 Focsani
Customer Service (Patient Coordinator) – EMEA/Americas...
  • - The ideal candidate must have an entrepreneurial mindset, drive and motivation to be successful.
    - Experience in sales / customer service / call center environment. Healthcare/medical experience will be considered a plus.
    - Excellent communications skills in English, both written and oral and a commitment to world class customer service. Other languages like Spanish, Arabic, Russian, Chinese, etc. are considered a plus
    - Strong working knowledge of personal computers (use of word, outlook, internet, etc.).
    - Strong phone, data entry skills required.
    - Knowledge of proper email etiquette and ability to compose proper business emails.
    - Effective listener and able to understand and relate to customer needs.
    - Ability to quickly establish rapport with clients in a way that allows for a comfortable consultation
    - Possesses strong skills in critical thinking.
    - Shows/practices a commitment to ethical conduct.
    - Works well under pressure and does not waiver in working as a team.

2 posturi disponibile (64 aplicanti)

04-03-2015 Toate orasele
Administrator Cont cash& noncash
  • - Competente personale:
  • - acuratete si atentie la detalii
  • - responsabilitate crescuta
  • - meticulous, organizat, eficient
  • - initiativa
  • - spirit de echipa
  • - abiliati foarte bune de comunicare
  • - cunostinte foarte bune de operare PC

1 post disponibil (93 aplicanti)

04-03-2015 BUCURESTI Alte orase
Reprezentant Vanzari Corporate Bistrita
  • - Studii medii; studiile superioare in domeniul comercial/tehnic constituie un avantaj;
  • - Experienţă de minim 1 an în domeniul vanzarilor corporate sau domeniul IT/telecom Foarte buna cunostere a tehnicilor de vânzare;
  • - Excelente abilitati de comunicare;
  • - Orientare catre client si rezultate;
  • - Proactivitate, adaptabilitate si automotivare;
  • - Cunostinte limba engleză;
  • - Bune aptitudini de operare PC şi de utilizare a software
  • - ului de management al proiectului (MS Office, MS Project);
  • - Permis de conducere categoria B (fara incidente);

1 post disponibil (33 aplicanti)

03-03-2015 Toate orasele
Area manager-ph-nordexim coffee services srl
  • - Studii superioare
  • - Experienta in domeniu de cel putin 3 ani ;
  • - Cunostinte operare PC
  • - Cunostinte specifice : ehnici de negociere, tehnici de vanzari consultative, cunostinte management
  • - Abilitati : comunicare si relationare umana, lucru in echipa, leadership
  • - Atitudini : orientare catre client, orientare catre business
  • - Viziune, gandire globala, strateg, dinamic, implicat, entuziast, energic.
  • - Posesor permis auto categoria B

1 post disponibil (175 aplicanti)

03-03-2015 Toate orasele

30 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 2 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: