Reprezentant Vanzari - Compartiment DSF VEST

ROMTELECOM

17-12-2012 | EXPIRA LA 16-01-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Vinde pe piaţa GBM şi oferă către client pachetul de produse şi servicii Romtelecom cel mai adecvat, cu scopul de a satisface nevoile clienţilor n mod optim şi de a creşte veniturile Romtelecom.
• Se asigură că raportarea solicitată este completă şi furnizată la timp, iar indicatorii cheie ai performanţei (KPIs) sunt realizaţi.
• Prospectează piaţa n mod activ, căutnd oportunităţi de vnzare pentru a contribui la realizarea obiectivelor de vnzări individuale.
• Dezvoltă relaţii de lucru apropiate cu clienţii importanţi, păstrnd legătura cu aceştia pentru a găsi oportunităţi de creştere a vnzărilor.
• Furnizează organizaţiei feedback din piaţă n mod activ, pentru a oferi o contribuţie semnificativă la planificarea serviciilor companiei, a strategiilor locale şi pret.
• şi programează munca proprie şi activităţile pentru a facilita n mod direct sau indirect respectarea obiectivelor de vnzări şi recomandă superiorului său modurile de ndeplinire eficientă a acestora.
• Evaluează şi rezolvă problemele clienţilor GBM, demonstrnd un grad nalt de iniţiativă şi autonomie, reglementat de politicile şi procesele funcţionale ale Romtelecom.

Postul este pe perioadă determinată.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


CERINTE

• Studii medii sau superioare.
• Minimum 2 ani de experienţă n domeniul vnzărilor comerciale.
• Cunoaşterea industriei telecom.
• Tehnici de vnzare.
• Bune abilităţi de comunicare n engleză.
• Bune aptitudini de operare PC şi de utilizare a software-ului de management al proiectului (MS Office, MS Project).
• Orientare către vanzări şi soluţionarea problemelor.
• Pro-activ, spirit de iniţiativă, auto-motivaţie.
• Independent/ă şi capabil/ă de lucru n echipă.
• Orientare către rezultate.
• Disponibilitatea de a călători.
• Permis de conducere categoria B.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...