Job expirat
- Efectueaza inregistrarile documentelor in toate registrele si jurnalele;
- Gestioneaza activitatea de resurse umane( state de plata,contracte de munca, pontaje, angajari;declaratii;
- Intocmeste si opereaza Jurnaj Banca, Furnizori, Raport de gestiune marfa,Registru de Casa;
- Participa la intocmirea balantelor, bilantului, raportarilor semestriale;
- Intocmeste diverse situatii cerute de firma.
- Intocmeste diverse contracte cu furnizori, clienti, etc.
- Mentine relatia cu institutiile externe, banca, furnizorii si colaboratorii fimei.
- Supervizeaza activitatea de contabilitate primara
- Efectueaza inchideri de luna, dupa caz.
- Absolvent al unei facultati economice;
- Persoana responsabila, meticuloasa, ordonata, cu o buna capacitate de planificare si alocare a timpului, dedicata si cu capacitate buna de interrelationare.
- Experienta operare Microsoft office;
- Asimilare rapida a procedurilor contabile;
- Experienta 3 ani (post similar);
- Experienta lucru in programul SAGA;CIEL (constituie avantaj);
-Cunoasterea legislatiei in domeniu;
- Proba practica cu interviu.
- Salariu motivant in functie de rezultate si performante;
- Lucru intr-un colectiv dinamic.