Job expirat
- coordonarea si controlul activitatii consultantilor din echipa
- organizarea si sustinerea sesiunilor de training periodic pentru echipa sa
- sustinerea vanzarilor, indeplinirea obiectivelor de vanzari
- colaboreaza cu Agency manager
- mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii companiei
- identificarea de noi clienti - intocmirea bazei de date de clienti
- stabilirea de noi contacte cu potentiali clienti
- intocmirea periodica a planurilor de activitate, a rapoartelor de activitate.
- negociere si incheiere contracte
- studii superioare
- experienta de minim 1 an pe o pozitie similara sau pe pozitie de consultant in asigurari
- excelente abilitati de comunicare, prezentare;
- aspect profesional - business
- putere de convingere;
- capacitate de a lucra in echipa;
- atitudine proactiva, flexibilitate, dinamism, autoorganizare
- pachet de comisionare atractiv corelat cu performanta
- bonusuri, concursuri
- mediu de lucru profesionist
- oportunitati de training si dezvoltare profesionala