Job expirat
Organizarea si conducerea activitatii compartimentului conform politicii companiei prin:
- implementarea si asigurarea respectarii procedurilor de lucru
- gestionarea incasarilor, in conditii de securitate si corectitudine
- coordonarea biroului Informatii (emitere facturi, solutionarea reclamatiilor)
- coordonarea bancului de probe (intocmire documente garantie produse, programare transport)
- mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii
- coordonarea optima a echipei din subordine
- evidenta zilnica a Registrului de Casa
- studii medii (liceul economic), studii superioare (contabilitate)-constituie avantaj
- persoana responsabila, serioasa, spirit de echipa
- abilitati de comunicare, relationare si organizare
- experienta in exploatarea caselor de marcat, minim 1 an
- cunostinte operare PC (MS Office)
- experienta in conducerea unei echipe constituie avantaj
- pachet salarial motivant corelat cu performantele (salariul fix + tichete de masa + bonus lunar in functie de realizari )
- programe de dezvoltare personala si profesionala
- oportunitati de dezvoltare a carierei
INTERHOME vine in orasul tau !
Vino alaturi de o echipa profesionista, in plina expansiune! Interhome a intrat pe piata materialelor de constructii din Romania in 2005 cand au fost deschise magazinele din Ploiesti si Timisoara.
Strategia Interhome Romania prevede dezvoltarea unui lant de magazine de suprafata medie, specializate in materiale de constructii, amenajari interioare si exterioare, bricolaj, la nivelul ultimelor standarde europene.
Compania INTERHOME este o organizatie puternica, performanta, dinamica, respectata si apreciata de clienti, furnizori si angajati !
Vino si tu alaturi de echipa INTERHOME ! Facem casa buna!