Reprezentant Vanzari - Vanzari Corporate

ROMTELECOM

22-10-2013 | EXPIRA LA 21-11-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Realizează planul de vânzări si venituri pentru portofoliul alocat.
Realizeaza prognoza rezultatelor de venituri si vanzari, cu frecventa saptamanala
Inregistreaza si actualizeaza informatiile privind oportunitatile de vanzare in CRM Siebel, cu frecventa zilnica (conform standardelor de completare a informatiilor distribuite intern)
Oferă asistenţă şi asigură consultanţa clienţilor din portofoliu, atât înainte cât şi după vânzare.
Prezintă şi promovează produsele şi serviciile Romtelecom si Cosmote clienţilor din portofoliu.
Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clienţii din portofoliu care să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile şi pachetele de servicii şi pentru fundamentarea tarifelor acestora.
Întocmeşte şi actualizează fişele de clienţi, conform modelelor prestabilite şi în termenele comunicate de şeful ierarhic superior.
Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru cresterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei.
Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comunica intern aspectele care necesită îmbunătăţire.
Transmite lead-uri de vanzari, generate la clienti din alte portofolii, catre titularul portofoliului respectiv, si ajuta la conversia lor in contracte semnate
Pregateste informatiile necesare revizuirii performantei, si sustine o prezentare, cu frecventa de minim o data pe luna, cu scopul revizuirii obiectivelor la zi si planurilor pe perioada urmatoare
Întocmeşte în termen rapoartele cerute de superiori.
Informează şefii ierarhici superiori despre orice problema apărută.
Răspunde de exploatarea maşinii din dotare în bune condiţii, se informează permanent şi respectă Codul Rutier în vigoare şi Politica de Maşini internă.
Atribuţiile de serviciu nu sunt limitative, ele putând fi completate ori de câte ori este necesar sau situaţia o impune.
Pe parcursul desfăşurării activităţii, ţinuta obligatorie este tip business.
Pe perioada concediilor sau altor situaţii care se ivesc, predă/preia reprezentantului de vânzări care / pe care îl înlocuieşte activităţile în curs de derulare pentru clienţi;


CERINTE

Studii medii; studiile comerciale in domeniul comercial/tehnic constituie avantaj.
Experienţă minim 1 an în domeniul comercial-vânzări sau domeniul IT/telecom constituie avantaj.
Orientare spre rezultate;
Proactiv;
Abilităţi de ascultare;
Adaptabilitate;
Automotivare;
Lucru individual şi în echipă;
Loialitate;
Creativitate;
Iniţiativă;
Tehnici de vânzare;
Bune abilităţi de comunicare;
Cunoştinţe de limba engleză;
Bune cunoştinţe de operare PC.
Disponibilitate de a călători.
Permis de conducere categoria B (fără incidente).

Dacă doreşti să devii membru al echipei noastre, asteptam cu interes CV-ul tău.

Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...