Job expirat
Operatorii call-center sunt interfata de comunicare cu clientii.
Ei ajuta clientii cu informatii, idei, sugestii, preiau reclamatiile si notifica stadiul comenzilor in lucru.
Profilul operatorului de call center:
este o persoana ferma, echilibrata si sociabila, cu abilitati deosebite de comunicare, care asimileaza rapid informatii noi.
Pentru a lucra in acest domeniu este nevoie de:
- tact,
- empatie,
- calm,
- viteza buna de reactie,
- dorinta permanenta de a invata.
- Pachet salarial atractiv;
- Lucrul alaturi de o echipa tanara, intr-o firma nationala;
- Mediu de lucru profesionist.
Compania Casa Noastra, cu sediul in Craiova, este lider in Romania in productia si distributia de ferestre si usi din PVC cu sticla termoizolanta.
Ca urmare a unei investitii de peste 25 milioane euro, pâna la sfârsitul anului 2007, compania va dezvolta
cea mai mare capacitate de productie de sisteme de ferestre si usi din PVC din Sud-Estul Europei .
Reteaua de distributie este compusa din peste 70 de showroom-uri, repartizate in jumatatea de sud a tarii si are o dezvoltare deosebit de dinamica.
Compania Casa Noastra este formata din oameni tineri, bine pregatiti, inovatori, comunicativi si pasionati de ceea ce fac.
Daca ai acest profil, vino sa te alaturi echipei noastre!
www.casanoastra.ro