OFFICE MANAGER

S.C. HOLDMANN GRUP S.R.L.

09-12-2006 | EXPIRA LA 15-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Noul nostru coleg va:

- coordona activitatea logistica si administrativa a biroului
- monitoriza politicile comerciale si va implementa politica de marketing a firmei
- monitoriza si dezvolta relatiile cu clientii
- raporta Regional Manager-ului
- munci si se va distra alaturi de noua echipa.


CERINTE

Ai putea fi tu, daca ai:

- studii superioare
- cunostinte de marketing
- experienta in activitati de secretariat si administrative
- cunostinte avansate de utilizare PC (MS Office, Outlook)
- cunostinte de contabilitate primara
- spirit de echipa dezvoltat
- excelente abilitati organizatorice si de comunicare.


BENEFICII OFERITE

- venit atractiv
- telefon.

Daca te consideri persoana potrivita, trimite o scrisoare de intentie (cu foto) si un CV detaliat pana la data de 17.11.2006.
Numai candidatii selectionati vor fi contactati pentru interviu.
Confidentialitatea informatiilor este garantata.


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in urma cu 10 ani, din dorinta de a oferi ¿confort & igiena¿ de cea mai buna calitate utilizatorilor profesionisti, compania a reusit sa isi atinga scopul initial: lider na¿ional in vanzarea de echipamente, accesorii si consumabile profesionale pentru curatenie si igiena.
Suntem prezenti in toate orasele importante din Romania, prin intermediul unei retele puternice de birouri si depozite proprii si a distribuitorilor locali. Peste 200 de produse de la furnizori de renume din Europa stau la dispozitia clientilor nostri, raspunzand celor mai exigente solicitari in materie de curatenie profesionala si igiena perfecta.
Ca membru al prestigioasei Asociatii Internationale a Expertilor in Curatenie si Intretinere ISSA, garantam consultanta, servicii vanzare si post-vanzare la standarde ridicate.
In continua dezvoltare, Holdmann iti ofera acum sansa sa te alaturi echipei noastre.