20-06-2013 | EXPIRA LA 20-07-2013
Job expirat
-realizarea de activitati administrative
-informarea asupra stocurilor din depozit
-pregatirea si supervizarea comenzilor
-intocmirea NIR-urilor in aplicatia de gestiune
-preluarea responsabilitatii asupra stocului prin receptiei
marfurilor(verificarea cantitativa si calitativa a produselor) si
controlul iesirilor din magazie(intocmire bon de consum)
-aranjarea si etichetarea marfurilor
-inventarierea periodica a produselor
-informarea conducerii asupra stocurilor cu miscare lenta sau fara miscare
-intocmire documente fiscale(factura, bon fiscal, chitanta)
-gestionarea cashflow-ului zilnic al firmei
-intocmire documente specifice contabilitatii primare(registru de casa)
-urmarirea incasarilor de la clienti
-persoana serioasa, capabila sa faca fata responsabilitatilor asumate
-simt dezvoltat al organizarii, buna gestiune a timpului si a prioritatilor
-sunt obligatorii cunostinte la nivel mediu si experienta in domeniul
gestiunii/ contabilitatii primare
În cei 19 ani de activitate ne-am specializat în servicii de eficienţă energetică, realizarea de lucrări în domeniul sistemelor de apă și canalizare, furnizarea de echipamente și soluţii pentru comunicaţii și achiziţii de date, furnizarea de echipamente și soluţii de contorizare a fluidelor.