7

locuri de munca in Brasov.

Pagina 1 din 1
Secretariat - Marketing - Logistica
  • - cunostinte avansate msoffice, internet,
  • - limba ukraineana sau rusa nivel avansat,

2 posturi disponibile (36 aplicanti)

28-07-2015 Brasov
Analist servicii clienti cu limba germana - Brasov
  • - Cautam o persoana organizata si dinamica pentru a se alatura echipei Suport Departament Achizitii la sediul nostru din Brasov. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
  • - Capacitatea de a cauta, de a analiza si de a sintetiza informatii;
  • - Cunostinte Microsoft Office (cu accent pe Excell);
  • - Cunoasterea si utilizarea limbii germane la nivel minim B2 și limbii franceze sau engleze la nivel minim B1;
  • - Gandire logica, organizata;
  • - Capacitate de adaptare;
  • - Rezistenta la stres;

2 posturi disponibile (1 aplicant )

30-07-2015 Brasov
Chief accountant
  • - University degree
  • - economics;
    - Minimum 3 years experience in a similar position
  • - an advantage experience in the hotel industry;
    - Proficiency in the legislation in the financial
  • - accounting;
    - Skills for planning, organization, coordination and communication;
    - Knowledge of PC use MS Office and accounting software operation
  • - an advantage knowledge of hotel management software Medallion
    - Negotiation skills, counseling and conciliation;
    - Initiative, flexibility in thinking, responsiveness to Professional requests

1 post disponibil (7 aplicanti)

Confidential 14-07-2015 Brasov
Auditor intern
  • - ATP Exodus implineste anul acesta 20 de ani de activitate sustinuta si cu rezultate foarte bune. Suntem o companie care se dezvolta continuu, iar acest lucru necesita energie si resurse suplimentare. Sistemul de management al calitatii pe care il avem implementat de peste 10 ani este un instrument foarte util in gestionarea corecta a acestei dezvoltari. Iar echipa de auditori interni are un rol foarte bine definit in acest proces, asigurand suport analitic si operational managementului companiei. Cautam o persoana cu urmatoarele abilitati si experienta:
    - Cunoasterea foarte buna a aspectelor financiare, contabile si juridice specifice unei companii private
    - Interesul de a se dezvolta intr
  • - o companie dinamica
    - Capacitatea de a rezolva probleme deosebite si de asumare decizii
    - Abilitatati de rol dezvoltate si de relationare cu toate nivelurile ierarhice ale companiei
    - Abilitati de comunicare concisa si clara, eficienta
    - Cunostinte avansate de MS Excel si sisteme ERP (SAP este un avantaj)
    - Capacitatea dovedita de a furniza analize ad hoc
    - Abilitatea de a analiza datele pentru a detecta neconformitatile si inexactitatile
    - Licentiat in domeniul economic
  • - Contabilitate sau Management financiar
    - Specializare in management financiar sau controlling, audit intern
    - Cunoasterea sistemului SAP reprezinta un avantaj
    - Cel putin 1 an experienta profesionala in analiza financiara/control financiar/audit intern
    - Foarte bune cunostinte de limba engleza scris si vorbit
    - Permis de conducere
    - Disponibilitate la deplasari
    - Domiciliul intr
  • - unul din orasele in care avem sucursale

1 post disponibil (18 aplicanti)

13-07-2015 Brasov Alte orase
Casiera - Part Time - Showroom Brasov
  • -Experienta de minim 6 luni intr
  • - un post similar;
    -Studii medii;
    -Nivel minim de cunoastere a pachetului office;
    -Cunostinte minime de contabilitate primara si facturare;
    -Bune abilitati de comunicare;
    -Un coleg/a cu bune abilitati numerice, capacitate de asumare a responsabilitatilor si rapiditate in operare documente si gestionare numerar;

1 post disponibil (18 aplicanti)

09-07-2015 Brasov
Business Analyst with English, Timisoara
  • - Project management skills to manage multiple projects
  • - Should accurately and professionally document delivery of services
  • - Needs to ensure quality of deliverables across projects
  • - Ability to monitor and analyze data ( analysis & reporting experience/Target driven Sales of Telecommunication products & services with MIS preparation/business controller (operations) role reporting sales achievement, sales linked incentives etc. preferably in a Telecom sector)
  • - Analytical skills to drill down into data and assess correctness
  • - Impeccable Communication & Negotiation skills, team player
  • - Have good interpersonal skills and work effectively with Client's Sales/Marketing Force
  • - Strong Excel, PowerPoint and Word skills (must be able to manipulate pivots, prepare presentations and document summary changes in word for use with executive presentations)
  • - English language at an advanced level is mandatory

1 post disponibil (15 aplicanti)

09-07-2015 Arad Alte orase
CONTABIL GESTIUNE SI EXPEDITIE - oras Sovata
  • - Adecco Permanent Placement recruteaza pentru clientul sau, din orasul Sovata, Contabil Gestiune si Expeditie. Candidatul ideal: Absolvent de economie, contabilitate cu (liceu economic) sau studii superioare in Contabilitate/Economie Experienta minim 5 ani in domeniu Cunostinte de operare PC; MS OFFICE avansat; Limbi straine:
  • - Limba engleza
  • - nivel mediu (nivel avansat
  • - constituie avantaj);
  • - Limba italiana
  • - constituie avantaj;

1 post disponibil (5 aplicanti)

06-07-2015 Brasov Alte orase

7 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Nr. rezultate pe pagina: