Specialist IT Constanta

SC TRITON SRL

15-04-2021 | EXPIRA LA 08-05-2021

RESPONSABILITATI

Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:

- Instalarea/configurarea sistemelor de operare și a altor aplicații pe stațiile de lucru in cadrul companiei;
- Verificarea periodică și menținerea bunei funcționări a stațiilor de lucru;
- Participarea la întreținerea și dezvoltarea aplicației ERP utilizată în companie precum și la alte aplicații utilizate;
- Acordarea asistentei utilizatorilor;
- Rezolvarea incidentelor tehnice apărute la echipamentele IT&C;

Iar împreună cu echipa vei participa la întreținerea și dezvoltarea aplicației ERP utilizată în companie precum și la alte aplicații utilizate dar și la realizarea și actualizarea procedurilor de lucru privind aplicația ERP utilizată în companie.


CERINTE

Ești candidatul ideal dacă:
- Ai urmat cursurile unei facultăți în domeniul IT;
- Unul dintre obiectivele tale este acela de a te dezvolta permanent atât profesional cât și personal;
- Deții cunoștințe cu privire la:
Instalare si configurare sistem de operare Windows
Instalare si utilizare alte aplicatii uzuale (pachetul Microsoft Office, Adobe Reader, Team Viewer, etc)
Utilizare Baze de date, Exchange Server, Active Directory
Intretinere si depanare hardware a diverselor echipamente IT&C (calculatoare, periferice, echipamente aferente retelei, telefoane mobile, etc)


BENEFICII OFERITE

La TRITON te așteaptă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.

Pachet salarial:
- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa).
Descrierea companiei

Oferim:
- libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;
- răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.

Asteptam CV-ul tau la adresa: ru@triton.com.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Prezenta activ pe piata sculelor inca din 1995, firma TRITON SRL se straduieste permanent să urce in topul furnizorilor de profil din tara.

Poziţia fruntasa detinuta la ora actuala se datoreaza seriozitatii si competentei echipei de vanzari, relatiilor de buna colaborare cu clientii, sprijinului constant al furnizorilor si nu in ultimul rand diversitatii ofertei. Activitatea firmei imbina toate elementele necesare satisfacerii nevoilor clientilor: consultanta, vanzare, service garantie si post-garantie, inchirieri.

Ne straduim sa imbinam armonios calitatea de top a produselor cu servicii pe masura, clientii nostri beneficiind de consultanta de specialitate, servicii optime de transport, livrare si punere in functiune, service in garantie si post-garantie la cel mai inalt standard. Calitatea serviciilor oferite este confirmata si de certificarea SR EN ISO 9001:2001 obtinuta in anul 2007.

Existam datorita clientilor nostri si prin urmare nu suntem niciodata prea ocupati pentru a le inţelege si satisface cerintele; ne respectam intotdeauna promisiunile si tot ceea ce facem sta sub semnul calitatii, consecventei, dinamismului, deschiderii fata de noutati, grijii fata de colaboratori. Ne straduim să ne dezvoltam si sa ne perfectionam continutul pentru a putea oferi produsele si serviciile solicitate, la un nivel calitativ superior.

Pentru ca numai un produs si servicii de calitate pot duce la obtinerea unor rezultate de calitate...