Job expirat
- Planificarea si coordonarea activitatilor specifice de achizitii materii prime si materiale;
- Evaluarea necesarului de produse, materiale si echipamente existent;
- Urmarire derulare contracte;
- Mentinerea legaturii cu furnizorii de produse si materialei;
- Monitorizarea stocurilor din achizitii;
- Studii medii/superioare tehnice sau economice;
- Abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie;
- Cunostinte PC: Word, Excel , Internet ¿ avantaj lucru in sistem ERP;
- Cunostinte limba straina: Engleza nivel mediu/avansat
Profilul candidatului ideal:
- Foarte bune abilitati de comunicare si negociere (persuasiune si prezentare profesionala);
- Abilitati superioare de analiza / planificare / decizie;
- Proactiv, organizat, capabil sa gaseasca solutii.
- Dinamic, energic, corect
- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de success intr-o companie multinationala Constanta;
- Mediu de lucru stimulativ.
Numai persoanele selectate vor fi contactate in vederea participarii la interviu.
Activitati de consultanta pentru afaceri si management
Clientul nostru, companie multinationala, este cel mai important producator de etichete pentru ambalaje din plastic si hartie din Romania si Europa Centrala si de Est. Strategia de dezvoltare, consolidare si expansiune in tara noastra este stimulata de integrarea Romaniei in Uniunea Europeana incepand cu 2007.