OSPATAR (perioada de sezon 2009)

ANA HOTELS S.A

30-05-2009 | EXPIRA LA 13-06-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- sa comunice cu clientii si membrii echipei intr-o maniera deschisa, respectuoasa si prietenoasa;
- sa mentina curatenia in timpul si dupa terminarea programului;
- sa opereze in casa de marcat intr-un mod precis si constiincios;
- sa asigure un serviciu rapid, eficient si prietenos clientilor;


CERINTE

- Studii medii
- Prezenta agreabila, ambitios, indemanatic
- Atentie distributiva
- Aptitudini de lucru in echipa
- Capacitate de comunicare si relationare
- Experienta pe un post similar constituie un avantaj


BENEFICII OFERITE

- conditiile de munca sunt la standarde europene, intr-un mediu profesionist,competitiv si dinamic;
- pachet salarial motivant ce include: salariu, o masa/zi, decontarea transportului, cazare daca este cazul.


DESCRIEREA FIRMEI

S.C. ANA HOTELS S.A., este un holding de succes ce include 7 hoteluri de 3 si 4 stele cu renume international.
Activitatea de prestari servicii turistice este de mari dimensiuni ce imbina in mod ideal servicii de cazare, masa, divertisment si relaxare, puse la dispozitia turistilor romani si straini.