Operator Suport Tehnic - Constanta

RCS & RDS

15-05-2007 | EXPIRA LA 14-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea/rezolvarea telefonica a problemelor tehnice intampinate de clienti;
- Monitorizare (mrtg/rrdtool);
- Routare statica, subnetare;
- Configurari minimale Linux si/sau Cisco (interfete, route, firewall, servicii, NAT);
- Configurare minimala Windows (configurare retea, email, depanare ping/traceroute).
- Escaladarea problemelor care nu tin de competenta suportului tehnic.


CERINTE

- Absolvent studii tehnice (student in an terminal);
- Certificari / cursuri (CCNA) reprezinta un avantaj;
- Cunostinte teoretice si practice despre functionarea protocoalelor TCP/IP;
- Cunostinte avansate TCP/IP - controlul congestiei, confirmare/retransmisie pachete TCP;
- Experienta indelungata in instalare/administrare Linux (inclusiv firewall, servicii);
- Cunostinte despre retele (nivele OSI, organizarea DNS, RIPE);
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Atitudine proactiva si orientata catre client;
- Disponibilitate de a lucra in schimburi.


DESCRIEREA FIRMEI

RCS & RDS este o companie romanesca rezultata in urma fuziunii in august 2005 intre Romania Cable Systems si Romania Data Systems. Compania este cel mai important furnizor de servicii integrate de comunicatii avand peste 90 de puncte de lucru in Romania, Ungaria, Slovacia, Serbia, Cehia si Croatia.
Peste 1.700.000 de clienti beneficiaza de serviciile de televiziune prin cablu si satelit, iar peste 150.000 de companii folosesc serviciile de internet, transmisii de date si telefonie fixa oferite de RCS & RDS.