Office & Assistent management

WTMO International s.r.l.

14-04-2008 | EXPIRA LA 14-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pozitie long -term, cu responsabilitati importante de administrare a afacerii si a sarcinilor zilnice.
Subordonare directa Directorului General
Experienta in urmatoarele activitati:
- organizarea activitatilor zilnice (secretariat si asistenta manageriala);
- tinerea sub control a documentelor firmei prin inregistrarea, sortarea, distribuirea si arhivarea documentelor intrate in companie ;
- sa redacteze scrisori, adrese, sau alte documente la solicitarea Directorului General
- sa realizeze orice alta activitate delegata de Directorul General si subordonata obiectivului postului.
-coordoneaza fluxul informational, asigurandu-se ca informatia ajunge in timp la toate persoanele interesate, asigura confidentialitatea informatiei
-aducerea la zi a bazei de date / introducerea adreselor, numerelor de telefon, numelor fax, etc
- probleme de protocol si relatii cu publicul: întocmirea unor planuri pentru desf¿surarea în bune conditii a întâlnirilor cu persoane din afara institutiei, primirea vizitatorilor si a partenerilor de afaceri.
-trimiterea listelor de pret si a ofertelor diversilor clienti prin e ¿ mail si fax
-trimiterea corespondentei zilnice
-intretine un sistem eficient de arhivare


CERINTE

- experienta anterioara intr-o pozitie similara minim 12 luni;
- cunoasterea unei limbi straine (in special engleza. germana reprezinta un avantaj);
- capacitate de utilizare eficienta si eficace a calculatorului (cunostinte Word, Excel, Power Point, Acces, Outlook, navigare Internet);
- domiciliu in Constanta
- cunostinte contabilitate primara
- capacitate de comunicare (grad de sociabilitate inalt);
- capacitate de initiativa si de a avea puncte de vedere personale;
- capacitate de organizare personala si disciplina a muncii;
- capacitate de asimilare;
- dorinta de autoperfectionare continua;
- simtul responsabilitatii si seriozitate
-disponibilitate de a invata
-lucru sub presiune si capacitate in luarea deciziilor si asumarea raspunderii in anumite situatii;
-comunicare excelenta
-setarea prioritatilor
-terminarea lucrului inceput
-capacitate rapida de decizie, precum si asumarea responsabilitatii pentru deciziile luate
-sanatate foarte buna, rapiditate in actiune, personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta, onestitate si bun simt
-capacitate de a pastra confidentialitatea informatiilor interne si externe
-fara obligatii personale (studii in desfasurare, probleme personale consumatoare psihic si de timp, alte activitati profesionale paralele etc.)
-fara cazier, fara conflicte majore la locurile de munca anterioare


BENEFICII OFERITE

Salariu atractiv
Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica si mediu profesional
Toate taxele platite / carte de munca
Stabilitatea pozitiei


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie cu o indelungata experienta in domeniul consultantei IT, vanzarii si distributiei de produse IT, dezvoltarii de aplicatii, implemetari SAP, CRM, ERP, solutii e-commerce pentru clienti nationali si internationali.