MANAGER RELATII CU CLIENTII

LIBRA BANK SA

28-01-2007 | EXPIRA LA 03-02-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Va promova si vinde produsele bancii, oferind clientilor corporate consiliere financiar bancara;
- Va raspunde de mentinerea si cresterea portofoliului de clienti corporate si a volumului de afaceri, conform cu obiectivele, targetul sucursalei si targetul personal stabilit de catre directorul sucursalei;
- Va oferi consultanta cu privire la tranzactiile zilnice ale clientilor, la solicitarea acestora;
- Raspunde de atingerea targetului stabilit de banca.


CERINTE

- Absolvent studii superioare.
- Capacitate de organizare, comunicare.
- Abilitati de mediere si negociere.
- Abilitati de vanzare.
- Atitudine proactiva.
- Creativitate si spirit de initiativa.
- Capacitate de analiza si sinteza.

Numai candidatii selectati vor fi contactati pentru interviu.


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea noastra, a celor care facem parte din echipa Libra Bank, este sa oferim pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor financiare ale clientilor. Pentru aceasta, dorim sa punem la dispozitie clientilor o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa ii asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie financiara. Este un partener si un prieten care intelege clientul.