Manager Administrativ

Grafton Recruitment

20-07-2007 | EXPIRA LA 19-08-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul nostru, o companie din domeniul petrol si gaze, cautam candidati care sa:

- Monitorizeaza activitatile de administrare si gestionare a patrimoniului gestionat prin serviciile functionale si de derulare a contractelor de inchiriere spatii si de aprovizionare cu produse si servicii in scopul functionarii acestuia in conditii de eficienta si siguranta;
- Monitorizarea activitatii de prestarii servicii ad-tive (curatenie, cosit, ecarisaj, deratizare) pentru crearea unui climar de ordine si curatenie cu costuri minime;
- Monitorizarea activitatii gestiunii active neproductive pentru valorificarea optima a activelor scoase din functiune sau a deseurilor;
- Monitorizarea activitatii arhivei generale pentru existenta ueni evidente coreste si pastrarea corespunzatoare a docuentelor predate arhivei;
- Monitorizarea activitatii de administrare a flotei de autovehicule pentru asigurarea functionarii in siguranta a acestora, cu costuri optime;
- Monitorizarea activitatii de gestionare a bunurilor pentru evitarea diferentelor cantitative in gestiuni si mentinerea unei evidente stricte a acestora;
- Monitorizarea activitatii de aprovizionare generala pentru incheierea unor contracte cat mai avantajoase (comercial si financiar) ptr societate si cu un raport calitate/pret cat mai bun;
- Monitorizarea activitatii de inchiriere spatii si de furnizare servicii catre terti pentru incheierea de contracte avantajoase pentru companie atat in calitate de furnizor cat si de client/locatar.

Are responsabilitate directa pentru cunoasterea, comunicarea, respectarea si aplicarea:
A. Cerintelor legislatiei in domeniul relatiilor de munca (Codul Muncii, Contractul Colectiv de Munca la Nivel National, Contractul Colectiv de Munca la nivelul entitatii, etc;
B. Regulamentului Intern, a politicilor si procedurilor companiei, precum si a procedurilor de munca specifice activitatii;
C. Cerintelor sistemului integrat de management implementat in companie si a celor care rezulta din Politica QHSE a companiei;
D. Cerintelor legislatiei si a procedurilor interne asa cum acestea sunt aplicabile la locul sau de munca in domeniile: sanatatii si securitatii in munca (inclusiv Protectia Muncii), prevenirea si stingerea incendiilor (PSI), protectiei mediului, management-ului calitatii;
E. Programelor de instruire referitoare la paragrafele C si E, in forma si conform programarii furnizate de Organizatie.


CERINTE

- Studii superioare universitare;
- Cunostinte privind relatiile interumane;
- Operare PC nivel avansat;
- Cunostinte limba engleza nivel mediu.

Abilitati si aptitudini:
- Capacitate de comunicare;
- Abilitati de negociere;
- Spirit de ordine si disciplina.


DESCRIEREA FIRMEI

Founded in 1982, Grafton Recruitment has established itself as a world class provider of recruitment solutions. Grafton has experienced an impressive growth pattern in the last five years. The network has built to a total of 70 branch operations spanning 19 different countries including the United Kingdom, Republic of Ireland, Chile, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Poland, Lithuania, Russia, Portugal, France, Austria, Belgium, Turkey, UAE and Romania.