Director National Divizia Service

SC TRITON SRL

16-04-2021 | EXPIRA LA 08-05-2021

RESPONSABILITATI

Într-o zi de lucru obișnuită vei avea ca atribuții:

- Realizarea si propunerea spre aprobare a strategiei de vanzari pe divizia service a companiei (inclusiv politicile comerciale);
- Diversificarea si consolidarea serviciilor de servisare, adaptata la tipologia clientilor si concurenta;
- Realizarea politicilor de aprovizionare cu piese de schimb, atat la nivel central cat si pe punctele de lucru;
- Stabilirea normativului intern de servisare, in fuctie de tipologia produselor;
- Realizarea si propunerea spre aprobare a planului de dotare al service-urilor punctelor de lucru;
- Optimizarea proceselor de lucru si stabilirea procedurilor aferente, pentru fiecare post de lucru;
- Implementarea proceselor de lucru, coordonarea, indrumarea si controlul echipelor din divizia service la nivel national;
- Urmarirea realizarii planului diviziei service atat la nivelul punctelor de lucru, cat si general;
- Participa activ la gestionarea relatiei cu clientii;
- Participa la recrutarea, antrenarea si dezvoltarea personalului din subordine, in colaborare cu departamentul HR;
- Stabileste planuri individuale de dezvoltare profesionala – personale pentru fiecare membru al echipei;
- Contribuie activ in procesul de selectie a produselor noi pentru dezvoltarea gamelor in toate diviziile din cadrul companiei (valideaza din punct de vedere service aceste produse);
- Gestioneaza relatia cu furnizorii in ceea ce priveste service-ul produselor acestora comercializate de Triton (negociaza contractele si stabileste mecanismele de lucru cu acestia);


CERINTE

Pentru a face parte din echipa TRITON este important să:

- îți dorești permanent să te dezvolți, atât profesional cât și personal;
- vrei să lucrezi într-o companie orientată către performanță;
- fii creativ și ambițios;
- fii TU.

Candidatul ideal va avea:

- Studii superioare in domeniul electromecanic; experienta practica reprezinta avantaj;
- Competente si abilitati tehnice pe produs (utilizare, servisare si mentenanta scule si utilaje pana la mica mecanizare);
- Competente si abilitati in management, tehnici de vanzare (vanzare consultativa) si marketing.
- Competente de lucru in Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
- Cunostinte limbi straine: Engleza obligatoriu;
- Abilitati de munca in echipa;
- Aptitudini de comunicare;
- Capacitate de structurare si organizare a muncii;
- Pro-activitate;
- Orientare pe obiectiv;
- Capacitatea de a lucra sub presiune;
- Atentie la detalii;
- Responsabilitate si integritate.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial:

- contract de muncă pe durată nedeterminată;
- zile libere plătite pentru evenimente speciale;
- programe și cursuri de dezvoltare personală și profesională;
- program de lucru: L-V 08:00-17:00 (8 h + 1 h pauza de masa)

La TRITON te așteaptă:
- o echipa energică, orientată către rezultat;
- noi provocări în fiecare zi, ținând în felul acesta monotonia la distanță;
- un mediu de lucru plăcut;
- transparență și autenticitate.

Oferim:
- libertate de decizie – ne încurajăm colegii să vină cu propuneri;
- timp – avem pauze pentru prânz dar și pentru recreere;
- răbdare – organizam training-uri, oferim feedback, ascultăm;
- mentorat – colegii cu experiență sunt dispuși oricând să împărtășească din cunoștințele acumulate.

Așteptăm CV-ul tău la adresa: ru@triton.com.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Prezenta activ pe piata sculelor inca din 1995, firma TRITON SRL se straduieste permanent să urce in topul furnizorilor de profil din tara.

Poziţia fruntasa detinuta la ora actuala se datoreaza seriozitatii si competentei echipei de vanzari, relatiilor de buna colaborare cu clientii, sprijinului constant al furnizorilor si nu in ultimul rand diversitatii ofertei. Activitatea firmei imbina toate elementele necesare satisfacerii nevoilor clientilor: consultanta, vanzare, service garantie si post-garantie, inchirieri.

Ne straduim sa imbinam armonios calitatea de top a produselor cu servicii pe masura, clientii nostri beneficiind de consultanta de specialitate, servicii optime de transport, livrare si punere in functiune, service in garantie si post-garantie la cel mai inalt standard. Calitatea serviciilor oferite este confirmata si de certificarea SR EN ISO 9001:2001 obtinuta in anul 2007.

Existam datorita clientilor nostri si prin urmare nu suntem niciodata prea ocupati pentru a le inţelege si satisface cerintele; ne respectam intotdeauna promisiunile si tot ceea ce facem sta sub semnul calitatii, consecventei, dinamismului, deschiderii fata de noutati, grijii fata de colaboratori. Ne straduim să ne dezvoltam si sa ne perfectionam continutul pentru a putea oferi produsele si serviciile solicitate, la un nivel calitativ superior.

Pentru ca numai un produs si servicii de calitate pot duce la obtinerea unor rezultate de calitate...