Director Call Center – Constanta

PSIHOSELECT

12-12-2014 | EXPIRA LA 11-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

PIHOSELECT asistă un Call Center în procesul de recrutare şi selecţie pentru poziţia de DIRECTOR CALL CENTER

Locatie: Constanta

Atribuţii:

Recrutarea şi instruirea noilor angajaţi;
Gestionarea activităţii call center-ului;
Asigurarea realizării targetelor stabilite;
Comunicarea cu angajaţii şi colaboratorii/ partenerii companiei.


CERINTE

Limba italiană – nivel avansat;
Minim 3 ani experienţă în call center pe poziţia de Director Call Center sau pe post de Supervizor/ Team leader;
Studii superioare;
Cunoştinţe operare PC – MS Office;
Cunoştinţele de operare a programelor specifice pentru call center constituie un avantaj;
Permis de conducere categoria B constituie un avanta


DESCRIEREA FIRMEI

Psihoselect este compania de consultanţă în resurse umane cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România. Asistăm firmele în proiecte de recrutare şi selecţie de personal pentru poziţii de top şi middle management.