Job expirat
- Conduce si organizeaza activitatile departamentului Customer Service CURIERO;
- Asista si urmareste solutionarea cu profesionalism a solicitarilor si reclamatiilor clientilor, ofera sprijin si indrumare;
- Contribuie la conceperea planului de actiune pentru indeplinirea obiectivelor departamentale;
- Contribuie la stabilirea standardelor de performanta si a criteriilor de evaluare;
-Contribuie la intocmirea, implementarea si respectarea procedurilor de lucru, propune masuri de imbunatatire si eficientizare a activitatii;
-Intocmeste rapoarte de activitate catre superiori in scopul mentinerii imbunatatirii nivelului serviciilor si a performantei departamentului CS
- Orientare catre client
- Abilitati de luare a deciziilor
- Abilitati de planificare si organizare
- Abilitati deosebite de comunicare verbala si scrisa
- Nivel avansat de operare PC ( Word, Excel, , Outlook)
- Cunostinte de limba engleza – nivel mediu
- Pachet salarial motivant conform grilei de salarizare Curiero;
- Instruire continua;
- Sanse reale de promovare.
Numai candidatii selectati vor fi contactati.
CINE ESTE CURIERO?
Curiero activeaza pe piata de curierat intern in sistem door-to-door din 2003.
Este o companie in plina dezvoltare care in cei 3 ani de activitate a reusit sa ajunga in primele 3 firme de curierat din Romania.
Serviciile oferite includ: curierat national in sistem door-to door cu livrare in 24 h, servicii postale, cargo si de curierat rapid local (in Bucuresti si in cateva localitati importante din tara).
Curiero dispune de o retea de 74 de agentii în marile orase din tara, de un parc auto adaptat nevoilor de transport si de o structura a rutelor si a depozitelor inovatoare pentru România.
Prin toate demersurile sale, Curiero incearca sa obtina excelenta in procesele interne si serviciile oferite.
CURIERO Oriunde in tara la timp!
E-mail: hr@curiero.ro