Job expirat
- raspunde pentru calitatea serviciilor oferite
- raspunde pentru pastrarea in bune conditii a ustensilelor si aparaturii din locatie
- respectarea normelor de igiena si securitate in munca
- cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj
- flexibilitate, rabdare si atentie la detalii
- atitudine orientata catre client: politete, abilitati bune de comunicare, persoana energica si amabila
- aspect fizic placut
- rezistenta la stress
- atitudine pozitiva si concilianta in relatiile cu clientii si colegii.
- presteaza si urmeaza standardele de servire si pregatire stabilite de societate, astfel incat sa mentina standardele impuse de companie
- este intotdeauna un exemplu pentru colegii de serviciu
- se asigura ca aspectul estetic al locatiei este mentinut la standardele impuse de societate.
- comunica in timp real problemele ce apar in timpul serviciului, deasemenea problemele sale personale, care ar putea afecta performanta in timpul lucrului.
- atentie sporita catre igiena personala si aspectul sau general.
Societate ce activeaza in domeniul financiar si HoReCa