Asistent Manager

Erika Power Systems

22-05-2014 | EXPIRA LA 21-06-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Denumirea postului: ASISTENT MANAGER
Obiectivul / Obiectivele generale ale postului: Cercetare de piata, vanzare, achizitie si secretariat.

Principalele sarcini si responsabilitati ce revin postului:
indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
preluarea si directionarea apelurilor telefonice
activitati de cercetare de piata si negocierea preturilor produselor achizitionate de la furnizori
preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
redactarea, completarea caietelor de sarcini, in cadrul licitatiilor organizate de institutiile publice de stat
realizeaza pe tot lantul de activitati necesare achizitiilor sau serviciilor (cercetare de piata, negociere preturi, intocmire documentatie tehnica si financiara, comenzi, livrari, evidenta incasari, etc.) care fac obiectul legii 448/2006
asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail
actualizarea bazei de date documente
elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de administrator
asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei


CERINTE

Cunostinte / studii necesare: Studii medii
Aptitudini specifice:
capacitate foarte buna de comunicare si relationare;
capacitate de organizare a timpului, sarccinilor si locului de munca;
capacitate de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp;
capacitatea de a respecta termene limita;
atentie catre detalii;
placere si abilitate de a invata lucruri noi;
responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate;
personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;
cunostinte de limba engleza scris si vorbit;
cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, E-mail);