Asistent Director- dispecerat

CG&GC Intelligent Technology SA

22-06-2007 | EXPIRA LA 22-07-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura interfata pentru clientii societatii
- Preia tefefonic, prin fax sau e-mail sesizarile de service si anunta tehnicianul responsabil de respectivul acount.
- Se ocupa de ofertare, primirea comenzilor de service
- Opereaza zilnic in CRM situatia activitatii de service
- Urmareste plata facturilor de service si tine evidenta sumelor neincasate.
- Preia comenzile si solicitarile de prestari servicii,
- Gestioneaza contractele de service la nivel de agentie
- Intocmeste situatii centralizatoare pe lucrari, clienti si tehnicieni;


CERINTE

1. comunicare, capacitatea de a lucra in cadrul unei echipe
2. inteligenta emotionala (de nivel mediu superior)
3. capacitatea de a intelege nevoile clientului, la care se adauga foate bune abilitati de comunicare
4. abilitati de a stabili si pastra pe termen lung relatii cu oamenii
5. personalitate deschisa, adaptabilitate si relationare profesionala atat cu clientii potentiali, cat si cu echipa (colegi, superiori, alte departamente)
6. abilitati de analiza si planificare


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de varf in domeniul tehnologiei informatiei si comunicatiilor