Analist financiar- Rompetrol Petrochemicals

ROMPETROL GROUP

10-01-2006 | EXPIRA LA 09-02-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Obtinerea, verificarea si reconcilierea rapoartelor financiare si operationale pentru management si a situatiilor financiare ale companiei in acord cu Standardele de Raportare din Romania (OMF94) si Standardele Internationale de Contabilitate (IAS).
- Verifica si reconciliaza ajustarile financiar/contabile generate de diferentele de tratament contabil dintre standardele contabile romanesti si standardul de raportare financiara al companiei pentru una sau mai multe structuri financiar/contabile;
- Obtine, verifica si reconciliaza, partial sau integral, rapoartele financiare periodice (lunare, trimestriale, semestriale, anuale) pentru management, Balance Sheet, Income Statement, Cash Flow, utilizand sistemele si procedurile standard de raportare financiara;
- Obtine, verifica si reconciliaza, partial sau integral, Situatiile Financiare ale companiei, in acord cu Standardele de Raportare din Romania (OMF94) si Standardele Internationale Contabile (IAS);
- Participa, in functie de responsabilitatile postului, la activitatile de realizare, executie si analiza a bugetului anual, a revizuirilor de buget anual si a procedurilor de rectificare a fondurilor bugetate;
- Verifica gestionarea fondurilor bugetate la nivelul categoriilor bugetare de cheltuieli si al departamentelor din cadrul companiei;
- Intocmeste, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii, care se refera la documente, date si informatii financiar/contabile legate de responsabilitatile postului, acestea fiind solicitate de institutii de control, auditorul extern, institutii financiare si de credit, management, actionari, investitori, auditul intern;
- Intocmeste, verifica si reconciliaza rapoarte si situatii necesare managementului pentru gestionarea financiara si operationala a companiei.


CERINTE

Studii superioare ¿ profil economic;
Experienta de minimum 2 ani intr-un post similar;
Cunostinte:
- Engleza ¿ nivel mediu;
- MS Excel, Word ¿ nivel mediu;
- Contabilitate primara/financiara/gestiune ¿ nivel minim teoretic si/sau practic;
- Bugetare ¿ nivel mediu/avansat teoretic si practic;
- Raportare Financiara - nivel mediu/avansat teoretic si practic;
- Fiscalitate ¿ nivel minim teoretic si/sau practic;
- Audit ¿ nivel minim teoretic si/sau practic.
Abilitati si aptitudini:
- Capacitate de organizare;
- Capacitatea de a indeplini responsabilitati repetitive;
- Orientare spre lucrul cu cifrele;