Administrative Manager

Grafton Recruitment

03-08-2007 | EXPIRA LA 02-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Monitorizarea activitatilor de administrare si gestionare a patrimoniului gestionat prin serviciile functionale si de derulare a contractelor de inchiriere spatii si de aprovizionare cu produse si servicii in scopul functionarii acestuia in conditii de eficienta si siguranta.
-Monitorizarea activitatii de administrare a cladirilor si spatiilor ad-tive pentru buna fucntionare si exploatarea corespunzatoare si in siguranta acestora
-Monitorizarea activitatii de prestarii servicii administrative (curatenie, cosit, ecarisaj, deratizare) pentru crearea unui climar de ordine si curatenie cu costuri minime
- Monitorizarea activitatii de administrare a flotei de autovehicule pentru asigurarea functionarii in siguranta a acestora, cu costuri optime
- Monitorizarea activitatii de aprovizionare generala pentru incheierea unor contracte cat mai avantajoase (comercial si financiar) ptr societate si cu un raport calitate/pret cat mai bun
- Monitorizarea activitatii de inchiriere spatii si de furnizare servicii catre terti pentru incheierea de contracte avantajoase pentru companie atat in calitate de furnizor cat si de client/locatar


CERINTE

Studii superioare universitare
Cunostinte privind relatiile interumane
Operare PC – nivel avansat
Cunostinte limba engleza – nivel mediu
Capacitate de comunicare
Abilitati de negociere
Spirit de ordine si disciplina


DESCRIEREA FIRMEI

Founded in 1982, Grafton Recruitment has established itself as a world class provider of recruitment solutions. Grafton has experienced an impressive growth pattern in the last five years. The network has built to a total of 70 branch operations spanning 19 different countries including the United Kingdom, Republic of Ireland, Chile, Czech Republic, Slovakia, Hungary, Poland, Lithuania, Russia, Portugal, France, Austria, Belgium, Turkey, UAE and Romania.