TECHNICAL SUPPORT

Arobs Transilvania Software

07-04-2008 | EXPIRA LA 07-05-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Provide first level technical support for existing application customer base,
- Keep track of customer issues by logging cases into SalesForce,
Troubleshoot issues which relate to the application,
- Identify, reproduce and log issues into bug tracking system,
- Work with Engineering, Professional Services, and QA to resolve customer issues,
- Communicate resolutions to customers,
- Build the support knowledge base by documenting issues and resolutions,
- Work with customers to upgrade to new version of the application.


CERINTE

- Bachelor s degree in Computer Science, Computer Engineering, or related discipline preferred,
- Experience in writing SQL queries,
- SQL Server 2005 configuration experience,
- Working knowledge of Windows 2000/2003 operating system,
- Knowledge of IIS, network configuration,
- Outstanding verbal and written communication skills,
- advanced English knowledge.


DESCRIEREA FIRMEI

AROBS Transilvania Software activeaza in domeniul dezvoltarii solutiilor IT atat pentru piata romaneasca cat si pentru cea externa din 1998, avand sediul central la Cluj-Napoca si filiala in Bucuresti.
Echipa AROBS este formata din peste 80 de profesionisti si se preconizeaza o crestere a numarului acestora la 100 pana la sfarsitul anului 2006. Nucleul echipei este alcatuit din specialisti cu un grad ridicat de calificare si experienta in lucrul cu cele mai noi tehnologii: .Net, Java (J2EE), C#, C++.
Intrand in echipa AROBS veti intalni colegi dispusi sa va impartaseasca din experienta si cunostintele lor sa va ajute sa cresteti din punct de vedere profesional.
AROBS este o firma dinamica cu o crestere de 40% in ultimul an, care ofera tuturor celor care s-au alaturat echipei un mediu de lucru placut, o atmosfera calda si colegiala si proiecte challenging de mare anvergura, cu o continuitate asigurata.
In AROBS calitatea, initiativele si creativitatea sunt incurajate. Fiecarui membru al echipei AROBS i se ofera posibilitatea si sprijinul de a se dezvolta profesional atat prin trainigurile si certificarile oferite si suportate integral de firma cat si prin alte tipuri de specializari. Performerilor le sunt recunoscute meritele si sunt recompensati pe masura conform politicii companiei privind ratele de bonusare si pachetele salariale personalizate.
AROBS ofera sanse reale de avansare si orice persoana poate evolua in functie de performante de la o pozitie de incepator la o pozitie de senior in decurs de 12 luni, in functie de capabilitati si rezultate.
AROBS este business partner IBM si partener certificat Microsoft, membru ARIES- Asociatia Romana pentru Industria Electronica si Software si ANIS- Asociatia Patronala a Industriei de Software si Servicii.